Beantwoord

Genexis glasvezelkastje kapot? Geen enkel lampje brand

  • 28 November 2021
  • 6 reacties
  • 807 keer bekeken

Goedenavond. 
 

deze modem is helemaal dood. Er branden geen lampjes meer. Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen?

 

we horen graag

 

alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Pauwerful 28 November 2021, 23:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vul alvast je profiel aan, dan kan een kpn moderator met je meekijken. 

Maar branden er helemaal geen lampjes op het modem? Welk modem heeft u?

Het is de genexis gigabit. 
het is de modem in de meterkast waar de lijn binnenkomst. 
 

er brand helemaal geen lampje. 
 

grt Remco 

Reputatie 7
Badge +11

Nog sneller is om even te bellen met 0800-0402. Voor storingen 24/7 bereikbaar 😉

Reputatie 6

@remmie1234 Ter info dit is geen modem maar een Network Terminator dit zet licht signaal om naar een internet signaal die naar je modem gaat via een UTP kabel.

Bellen naar 0800-0402 zoals aangegeven door @NHendriks geef aan dat het om een defecte glasvezel NT gaat.

Goedenavond. 
 

deze modem is helemaal dood. Er branden geen lampjes meer. Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen?

 

we horen graag

 

alvast bedankt. 

soms wil het eens werken de adapter er uit te halen en er weer in te doen

van het glasvezelkastje (genexis gigabit)

proberen kan altijd :grinning:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @remmie1234, snelst is om even te bellen inderdaad zoals al gezegd. Of zorg anders dat jouw profiel is voorzien van gegevens. Hoor ik van je als dit zo is, dan ga ik er mee aan de slag.