Beantwoord

genexis kast voor 2x keer in maand tijd kapot

  • 14 June 2021
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemorgen kunnen jullie een monteur sturen voor de 2x keer Genesis kast kapot in het weekend gebeld zou monteur in geplant worden na div metingen  en zou datum horen 

Vandaag maar even gebeld en mijn probleem was nog niet opgepakt zijden ze 

Nu dus al 2dagen geen internet en zonder internet ben je uitgespeeld met alles deze tijd 

Power lampje brandweer op kast alleen internet lampje niet was vorige keer ook zo glas vezel kastje vervangen en alles werkte weer nu weer het zelfde

icon

Beste antwoord door Vd meer 16 June 2021, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Vd meer, welkom! Wat balen dat het niet meer werkt! Ik begrijp dat je contact hebt gehad: wat is daar precies uitgekomen? Is er een ticket aangemaakt o.i.d.? In dat geval ben ik bang dat ik niet veel anders voor je kan betekenen. Via 0800-0402 word je het snelste geholpen, dus dat adviseer ik eigenlijk. Mocht je willen dat ik toch even mee kijk, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer? Je hebt het glasvezelkastje wel al eens minimaal 2 minuten stroomloos gehad?

Hallo er word een nieuw modem opgestuurd komt vandaag aan 

Die ga ik overzetten maar pakt i automatisch al mijn instellingen over of niet 

Ik denk zelf dat het in glasvezel kastje zit maar we zullen het zien als modem hier is 

Kabel heb ik ook al ver vangen van glasvezel naar modem 

En word er nu een nieuw type modem geleverd of nog steeds de probleem v10a

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Vd meer, ik hoop dat dit de oplossing is, anders moeten we natuurlijk verder kijken.
De nieuwe experiabox kan een V10,V10a of Box12 zijn. Helaas hebben we daar geen invloed op.


Als je de instellingen van je modem aangepast hebt met de Servicetools of de KPN Thuis app moet je nieuwe experiabox deze gewoon overnemen. 
Als je ingelogd hebt in je experiabox en daar de instellingen daar zelf aangepast hebt moet je dat mogelijk opnieuw doen.

Ik heb alles via de app gedaan dus het is gewoon draden overprikken en werken 

We gaan het zien 

Of alles even van stroom en op stroom zetten 

Na installatie 

 

Modem komt vanmiddag laat het jullie weten 

 

Monteur geweest weer glasvezel kast kapot en niet modem 

Alles werkt weer top

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat de monteur het opgelost heeft, @Vd meer! Bedankt dat je het nog even liet weten :-).