Beantwoord

Geplande Upgrade nog steeds niet uitgevoerd

  • 10 mei 2018
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Badge
Hey allemaal,
Sinds 20-05-2017 worden er in Fourstack upgrades op mijn adres getoont. Telkens worden ze verplaatst naar een andere datum, tot vorige week. De datum bleef 4 mei 2018. Inmiddels is het al 10 mei en staat er nog steeds dat de upgrade is gepland voor 4 mei. Weet iemand hoe dit komt en of er binnen korte tijd nog wat gaat gebeuren.
Dmv de data te vergelijken ben ik erachter gekomen dat mijn kabelverdeler ****TB *** *** is.
Mijn postcode is ****SV *.
Bij voorbaat dank voor het antwoorden.

Zie bijlagen voor Fourstack.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door rene_1974 11 mei 2018, 10:21

Ik denk dat de upgrade al wel voltooid is.
Ik heb net jouw postcode ingevoerd bij Netco / Fourstack en dan kreeg ik dit:


Middels een speedtest kan je zien of jouw snelheid verhoogd is.
Deze speedtest kan je hier doen:
http://kpn-itns.speedtestcustom.com/

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik denk dat de upgrade al wel voltooid is.
Ik heb net jouw postcode ingevoerd bij Netco / Fourstack en dan kreeg ik dit:


Middels een speedtest kan je zien of jouw snelheid verhoogd is.
Deze speedtest kan je hier doen:
http://kpn-itns.speedtestcustom.com/

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Badge
Dan is ie gisternacht geupgrade 😉
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag JeffvH,
Heb je inmiddels een speedtest gedaan? Ik heb net wat research gedaan om te kijken of jouw lijn al ge-upgrade is bij ons, maar zie jouw adres gegevens niet terug in ons systeem. Wegens privacy redenen heb ik wat informatie uit dit Topic gehaald. Zou je jouw klantnummer in een privébericht kunnen sturen? Dan zoek ik het voor je uit.

Reageer