Beantwoord

Geplande upgrade Q1 2018 eerder uitvoeren

• 20 februari 2017
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Bij de postcodecheck blijkt dat mijn straat een geplande upgrade heeft voor het eerste kwartaal van 2018. Maar nu gaan ze komende maand beginnen met rioolwerkzaamheden en daarbij wordt ook de hele straat heraangelegd. Dus aangezien toch de hele straat straks open ligt lijkt dit mij een goede mogelijkheid om de upgrade wellicht wat eerder uit te voeren. Bij de informatie avond over het herontwerp van de straat adviseerden me om zelf contact op te nemen met KPN. Helaas lukt het niet om via het informatie nummer met de betreffende partijen in contact te kunnen komen, dus probeer ik het hier. Mocht iemand een andere tip hebben is dat ook welkom. De straat waar mijn vraag over gaat is de Zwetstraat in Den Haag.

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door wjb 20 februari 2017, 17:44

Bij die upgrade zijn geen graafwerkzaamheden nodig op het stuk tussen wijkkast en woning.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Bij die upgrade zijn geen graafwerkzaamheden nodig op het stuk tussen wijkkast en woning.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Tim, welkom op het forum. Goed dat je je er zo mee bezig houdt. 🙂 Maar wjb slaat de spijker op z'n kop. Voor de upgrade naar vectoring hoeft jouw straat niet open. Het is een technologie waarmee door het toepassen van ruisonderdrukking hogere snelheden gehaald kunnen worden.
Helaas, dan moet ik maar een jaartje wachten. Bedankt voor de info.
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan. Als je nog eens vragen hebt weet je ons te vinden!

Reageer