Vraag

Geplande upgrade vannacht

• 24 mei 2018
  • 12 reacties
  • 213 keer bekeken

Beste Marcia,

Afgelopen nacht tussen 4.00 en 7.00 zou er een upgrade plaatsvinden van mijn straatkant volgens jullie mailbericht dat ik heb mogen ontvangen.
Ik zou hierbij naar vplus gaan met 222mbit snelheid max haalbaar
Op npi fourstack is er niks veranderd alleen dat de geplande update niet meer zichtbaar is.
Kunt u mij nader goed uitleggen wat de reden is?

Met vriendelijke groet,

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat is precies de vraag? Het duurt even voordat het e.e.a. verwerkt is in fourstack
Mijn modem gegevens zijn ook hetzelfde als voorheen en mijn modem is niet onderbroken geweest en het profiel is 17 a ik weet dat de vplus snelheid pas in juli in gaatmaar neem aan dat de max lijnaansluiting toch 222mbit moet aangeven en niet 111mbit
Reputatie 7
Badge +30
Dat denk ik niet. De upgrade die gepland stond is het bijplaatsen en/of upgraden van lijnkaarten waardoor er VPlus mogelijk is. Dat betekent niet dat jouw lijn dat direct doet en vereist een handeling aan de achterkant en afhankelijk van de situatie ook een monteur bij de kast.

De snelheid op fourstack wordt pas iets later dan de upgrade bijgewerkt.
Wat bedoel je hiermee Robin,

Dat ik hier op mijn modem niets van merk profiel is 17a moet 35 worden met vplus
Of zie ik dit alles pas als het zover is in juli.
Reputatie 7
Badge +30
Je ziet het pas als daadwerkelijk het VPlus profiel geactiveerd is op je lijn. Ik verwacht dat dat iets eerder is dan Juli maar de data daarvan heb ik niet
Oké hartelijk dank .
Zag zojuist dat op fourstack nu 222mbit staat alleen op het modem nog steeds 111 mbit max en profiel 17a
Maar begrijp uit u vorige bericht dat dit dus pas later zichtbaar wordt
En kom ik ook in aanmerking voor die korting en moet ik daarvoor iets wijzigen of gaat dit alles automatisch
Reputatie 7
Badge +30
Als het goed is staat dat in de email die je hebt gekregen over de wijzigingen
Hier staat juist zoals al meerdere mensen hebben aangegeven op het forum dat dat automatisch wordt stopgezet per 1 juli omdat ik voor mijn abonnement al een hele tijd 100mbit upgrade betaal 2,50 zolang mijn abonnement loopt alleen straks wordt het verhoogd van 80 naar 100 en zetten ze dat automatisch stop schrijven ze maar ze hebben het helemaal niet over een gratis verdubbeling van snelheid. Waar ik toch ook recht op heb
Reputatie 7
Badge +30
Nou dat staat er niet helemaal. Er staat indien er geen monteur nodig is. Maar in dit geval is de mail ook verstuurd voor de upgrade...

Ik denk dat @Paul 18 dit t.z.t. voor je kan checken.
Wat wil je daar mee zeggen dat ik er recht op heb???
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Remco. Ik zie dat Marina al met je in gesprek is. Daarom lijkt het me handiger om dat topic te gebruiken.
Ik ben ondertussen wel samen met Marina aan het onderzoeken en uitvragen (bij de implementatie mensen die over het project gaan) wat hier speelt. We geven z.s.m. een update!

Reageer