Beantwoord

Gevolgen KPN Compleet bij overstap naar Simyo?

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 417 keer bekeken

Ik heb nu KPN Thuis Alles-in-één Standaard met extra opties en twee KPN Mobiel abonnementen.

Wanneer ik alleen met de KPN Mobiel abonnementen overstap naar Simyo vervallen de voordelen op KPN Mobiel. Heeft de overstap echter ook gevolgen voor mijn KPN Thuis Alles-in-één Standaard met extra opties zoals hieronder weergegeven?

Extra gratis opties:

  • KPN Pluspakket
  • Opnemen Pakket gratis
  • Gratis Onderling Bellen
  • Spotify Premium - gratis
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten
  • HD tv-ontvanger - gratis

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 May 2021, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Alleen het gratis pluspakket vervalt. De rest veranderd niets aan. Er staat bij dat het gratis is, maar er is helemaal niets gratis aan, je betaald er gewoon voor in de vorm van de pakketprijs. Die pakketprijs is ruim 70 euro ofzo?

Straks op 1 juli bij de inflatiecorrectie gaat ook deze hele pakketprijs met 2,9 % omhoog. Bij de de nieuwste abonnementsvorm, Hussel, gaat alleen internet omhoog. Dat is dus 2,9 % over € 47,50. Uw oude abonnement gaat dus naar verhouding in euro veel meer omhoog dan de nieuwe abonnementsvorm. Check dus na 1 juli of aanpassen naar Hussel niet goedkoper is.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @M.Cramer, Simyo heeft ook voordelen voor de mobiele abonnementen als je ook KPN afneemt voor internet en tv thuis. Het gratis Pluspakket komt bij de overstap wel te vervallen omdat KPN Compleet vervalt.

Goedemorgen @Jeroen_dB bedankt voor je reactie. Heb inmiddels besloten om bij KPN onbeperkt Data en bellen te nemen en ben maar liefs € 0,71 goedkoper uit.:blush: Daarnaast blijft het mogelijk om data (tot 25 GB) met mijn vrouw te delen. Kortom opgelost.