Beantwoord

Gewonnen shirt ontvangen

  • 7 June 2019
  • 19 reacties
  • 500 keer bekeken

Hebt u enig idee hoelang het duurt voordat het gewonnen voetbalshirt wordt afgelevert
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 June 2019, 14:35

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Hrman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik ben een beetje opzoek gegaan naar de voetbalshirts, alleen kan ik zo snel niet een actie vinden met een voetbalshirt. In december hebben we de transferweken gehad, maar dat is al een tijd lang afgelopen. Ik zie dat er wel acties zijn via Seaters, maar voor afhandeling en levering van prijzen dien je contact met hun op te nemen. Dat kan via hun eigen website, via contact.

Zou je kunnen aangeven op welke manier je het shirt hebt gewonnen? Indien hierboven natuurlijk niet het antwoord op je vraag is.
Goedenmiddag Susan,
Het ging inderdaad om een actie van Seaters.
Zij verwijzen voor de afhandeling naar de KPN.
Vandaar mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +21
Vreemd! In principe kan je contact opnemen via het formulier die je kan vinden via het bovenstaande linkje. Zou je in ieder geval even jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? En zou je daarbij willen aangeven welk shirt je verwacht? Dan ga ik kijken in de systemen of wij hier inderdaad iets mee te maken hebben dit keer, of dat het echt bij Seaters ligt.
Forum profiel ingevuld.
Alvast bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +21
@Hrman, dankjewel. Ik heb even rondgekeken en gevraagd, maar hiervoor moet je echt bij Seaters zijn. Heb je al contact met ze opgenomen via het contactformulier? In principe zou de informatie ook in de mail moeten staan.. Hoe heb je destijds te horen gekregen dat je bij ons zou moeten zijn?
Susan,
Ik kreeg een voucher van Seaters. Daarop staat o.a. " deze voucher is een bevestiging van uw prijs. De prijs wordt zo snel mogelijk opgestuurd via KPN."
We wachten wel af.
In ieder geval dank voor het uitzoeken.
Groeten,
Henk
Reputatie 7
Badge +21
Dat is prima, het komt vast goed! Het opsturen van prijzen bij dit soort acties kan altijd enkele weken in beslag nemen. Het komt vanzelf een keer op de deurmat vallen 😉
Reputatie 1
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Heb met die actie ook een shirt gewonnen en heb hier een voucher voor ontvangen van Seaters. Inderdaad staat hierop dat je shirt zo snel mogelijk door KPN zou worden verzorgt.
Ook ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Heb wel in de tussentijd contact met Seaters gehad. Shirt bleek niet op voorraad. Zou alsnog komen binnen max 2 wkn. dat is nu bijna wkn gelden. Tot op heden nog niets gezien, helaas.

Hebben jullie ondertussen jullie shirt wel ontvangen?
Rainier,
Ik heb het gewonnen shirt ontvangen.
Reputatie 7
Badge +21
@Rainier, wanneer jij de bevestiging hebt gekregen dat je een shirt krijgt, ga je die zeker krijgen! Dus nog even geduld, en anders nogmaals even Seaters aan de mouw trekken ;)

@Hrman, fijn om te lezen dat je hem, uiteindelijk, gekregen hebt!
Susan,
Ik was er erg blij mee.
Nogmaals dank.
Reputatie 1
Paar dagen geleden wederom contact gehad met seaters. Beetje kastje naar de muur gevoel.

Your request (20990) has been updated. To add additional comments, reply to this email.
.
Ruby (Seaters)
19 jul. 09:00 CEST
Beste Ranier

We vragen het meteen na bij de KPN-verantwoordelijke en houden je op de hoogte!

Met vriendelijke groeten
Het Seaters Team
Reputatie 7
Badge +21
@Rainier, zoals ik het lees gaat Seaters het voor je navragen en houden zij jou op de hoogte. Ik begrijp dat het misschien verwarrend is dat ze navraag doen (alsnog) bij een KPN verantwoordelijke. Misschien vraag jij je af waarom ik dat niet voor je kan doen. Dat is omdat het een geheel andere afdeling is van KPN die wij niet kunnen benaderen hierover (omdat het via Seaters loopt). Seaters kan wel met die afdeling in contact komen.

Ik ga er vanuit dat je alsnog snel je shirt toegestuurd krijgt!
Reputatie 1
Hoi Susan_, dat snap ik. Heb toevallig ook weer reactie van Seaters ontvangen. Dit is nu de tweede keer dat er extra besteld wordt. We wachten maar weer even twee weken af.

Your request (20990) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Ruby (Seaters)
25 jul. 10:26 CEST
Beste Rainier

Er zijn nog shirts moeten bijbesteld worden want er waren er na de eerste bijbestelling nog steeds geen genoeg. KPN liet me weten dat ze verwachten in de komende 2 weken. Verder willen ze zich uiteraard excuseren voor deze lange duur.

Met vriendelijke groeten
Ruby
Reputatie 7
Badge +21
Uiteindelijk ga je hem krijgen, hopelijk nog voor de start van de competitie zodat je jouw favoriete team kan aanmoedigen! Hou je me op de hoogte? 🙂
Reputatie 1
Nou Susan_ we zijn helaas weer twee weken verder en heb wederom nog niets ontvangen. Heb dit Seaters ook net maar weer laten weten. Ben benieuwd wat deze keer het probleem is.
Ik begin een beetje cynisch te worden.

Mvg
Rainier
Reputatie 7
Badge +21
@Rainier, je moet hiervoor wel een lange adem en engelengeduld hebben merk ik! Ik heb ook maar even aangeklopt bij Seaters en bepaalde collega's of zij hier toch niet wat meer informatie over hebben!
Reputatie 1
Yes!!

Shirt is binnen. Excuses voor vertraging en met een mooie sjaal er bij ter compensatie.

Uiteindelijk goed geregeld!
Reputatie 7
Badge +21
@Rainier, heel fijn om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling, en top om te horen dat je er nog wat extra's bij hebt gekregen voor het lange wachten! Geniet ervan 😉

Reageer