Vraag

Glas lampje gaat niet branden

  • 12 November 2022
  • 13 reacties
  • 771 keer bekeken

Glas lampje op NT brandt niet. Abonnement zou wel moeten werken.

Sms gekregen op 9 nov. dat het aangesloten kon worden.

Paar keer NT en modem van stroom gehaald maar nog niets.

 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @KStet, welkom. 

Ik heb meteen meegekeken. Ik zie inderdaad dat de verbinding actief had moeten zijn. Alleen lijkt er iets mis met de glasvezel. Er komt geen licht binnen. Dan vermoed ik dat er iets niet goed is gepatched in de centrale of dat het mis gaat met de NT. Het glasvezelkastje. 

Ik heb op eerstvolgende beschikbare moment de monteur ingepland. Helaas duurt het nog even. Maar eerder is echt niet mogelijk. :( Hopelijk kan hij/zij het probleem dan oplossen. 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @KStet 

 

Heb je dat glasvezelkastje zelf geïnstalleerd?

Zo ja, is hij dan wel helemaal omhoog geschoven zodat hij erin klikt, moet er dan zo uitzien aan de bovenkant:

 

Hallo, Ja kastje zelf geïnstalleerd en zit helemaal naar boven Ethernet lampje brandt wel.

Hoi @KStet, welkom. 

Ik heb meteen meegekeken. Ik zie inderdaad dat de verbinding actief had moeten zijn. Alleen lijkt er iets mis met de glasvezel. ER komt geen licht binnen. Dan vermoed ik dat er iets niet goed is gepatched in de centrale of dat het mis gaat met de NT. Het glasvezelkastje. 

Ik heb op eerstvolgende beschikbare moment de monteur ingepland. Helaas duurt het nog even. Maar eerder is echt niet mogelijk. :( Hopelijk kan hij/zij het probleem dan oplossen. 

Okee dan wacht ik het even af. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoor nog graag wat er precies mis was. 

Hoi de modem werkt was 1 veel voorkomend aansluit probleem van af buiten was binnen 2 tellen op gelost .

Nu ben ik bezig met wifi de tv ziet de modem voer de pass in maar werkt niet ,krijg steeds de melding probeer het op nieuw.

Moet ik dat aan melden in mijn ip of wat  kan ik doen ,laptop zelfde probleem .

Hoor het graag van u gr Kstet

Ik ben de draad even kwijt, @KStet . Ik neem deze week de topics van @Bart_Z over. Hij had toch een monteur aangestuurd? Of lees ik het verkeerd? 

Alles heb ik op gelost nu had alleen 1 probleem met me wifi komt dat ik de r voor 1 f aan zag .

 

Maar goed alles werkt nu bedankt voor u info gr Kstet

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top. Mocht er nog iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Ik heb exact hetzelfde probleem als de topic. Kan een kpn medewerker mij helpen? Groet 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb exact hetzelfde probleem als de topic. Kan een kpn medewerker mij helpen? Groet 

Het beste kun je bellen met 0800-0402 (24/7 voor storingen)

Dit is vaak niet zelf op te lossen als je het glasvezel kastje goed hebt geplaatst, op dit moment is het weer enigszins rustig bij onze monteurs en meestal kunnen we vlug aanwezig zijn.

In mijn regio hebben storingen nu een doorlooptijd van minder dan 24u 😁 stond laatst een uur nadat de klant had gebeld voor de deur. Aangezien het nu weekend is zal dat wat lastiger zijn maar misschien is maandag wel mogelijk.

Ik heb exact hetzelfde probleem als de topic. Kan een kpn medewerker mij helpen? Groet 

Het beste kun je bellen met 0800-0402 (24/7 voor storingen)

Dit is vaak niet zelf op te lossen als je het glasvezel kastje goed hebt geplaatst, op dit moment is het weer enigszins rustig bij onze monteurs en meestal kunnen we vlug aanwezig zijn.

In mijn regio hebben storingen nu een doorlooptijd van minder dan 24u 😁 stond laatst een uur nadat de klant had gebeld voor de deur. Aangezien het nu weekend is zal dat wat lastiger zijn maar misschien is maandag wel mogelijk.

Dank voor je reactie! Ik ben klant bij budget alles in 1 maar ze zetren mij te kakken gezien de monteur pas maandag 4 Sept tijd heeft. 22 aug zou verhuizing gereed zijn en er is wat mis gegaan met een afspraak maken voor een monteur.

Naar mijn weten is het installeren niet heel meer dan het ontvangen NT kastje over de oude (witte) plaatsen van de vorige bewoners.

 

Leek me daarom goed om hulp maar bij de bron te zoeken (KPN) en zo een monteur eerder te hebben. Heb al jaren probleemloos internet via budget, maar dit is helaas waardeloos.

Reputatie 7
Badge +12

Als klant van budget zal je contact toch echt via hun moeten lopen, bij kpn zelf zal je geen monteur kunnen regelen. Je bent dus echt afhankelijk wanneer hun kunnen en willen. Vaak sturen ze eerst een eigen monteur alvorens ze er een van kpn sturen. Ken de afspraken tussen WBA en KPN niet maar ik verwacht zomaar dat dat goedkoper is 💁🏻‍♂️

Reageer