Beantwoord

Glasvezel 200/200, Experia V8 omruilen voor Experia V10a

  • 20 October 2019
  • 31 reacties
  • 2039 keer bekeken

Hallo KPN,

 

Ik heb al geruime tijd KPN glasvezel 200/200, maar gebruik nog het oude Experia V8 modem. Dat levert een slechte kwaliteit wifi ( ook na gebruik wifi verbeteraar) waarbij apparaten ( allen android) regelmatig de connectie verliezen. Voor mij onacceptabel. Ook vallen de wifi snelheden tegen gezien het 200/200 abonnement.

Graag zou ik de Experia V8 versie willen ruilen voor de Experia V10 versie om het maximale uit het abonnement te halen en meer mogelijkheden m.b.t. wifi te verkrijgen, waaronder 5ghz. 

 

Groet, MudPool

icon

Beste antwoord door MudPool 21 October 2019, 19:55

Bekijk origineel

31 reacties

En?

Ondertussen de Experia WiFi ‘ s aangesloten en de snelheid is aanzienlijk verhoogd. Snelheid varieert tussen 180 en 199 Mbps. 

Al met al tevreden voor nu.

Mooi dat het opgelost is

Zoals ik verwacht had

Allen die een reactie hebben geplaatst. Bedankt voor de feedback en ondersteuning.  Tevreden met de oplossing.

 

ik had persoonlijk liever gezien dat kpn een v10 zonder a zou uitleveren zonder de 2 stuks experia wifi

dat was een mooiere oplossing denk ik

Waarom zo negatief over de EB v10a? Verschilt toch niet zoveel met de EB v10? Gewoon een vraag.

 

Edit: Ik heb in een ander topic al een zeer duidelijke reactie gekregen. De EB v10 blijft lekker actief. Hoogstens nog wel een ander AP in de vorm van een Ubiquiti, maar dat is voor latere zorg.

Reputatie 7

ik had persoonlijk liever gezien dat kpn een v10 zonder a zou uitleveren zonder de 2 stuks experia wifi

dat was een mooiere oplossing denk ik

Waarom zo negatief over de EB v10a? Verschilt toch niet zoveel met de EB v10? Gewoon een vraag.

Wow, de V10a komt er bij nooit in, dat is vooralsnog een rampzalig apparaat.

De V10 (zonder a) is de beste Experia Box die KPN ooit in gebruik heeft gehad.

Reageer