Beantwoord

glasvezel.

  • 22 November 2019
  • 10 reacties
  • 320 keer bekeken

Kan een klant van Ziggo ook aangesloten worden op het glasvezelnetwerk van KPN  ??

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 November 2019, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Als glasvezel beschikbaar is en je  een abonnement bij kpn neemt kan dat natuurlijk. 

Reputatie 7

Ziggo en KPN kunnen naast elkaar op één adres actief zijn.

Reputatie 4
Badge +3

en als je bedoelt dat ziigo op glasvezel kan dan nee :P

Reputatie 7
Badge +15

@Klompje Welkom op het forum. Het hangt er vanaf wat je precies bedoelt, wat @Joep1965 zegt is inderdaad waar. Als glasvezel beschikbaar is op je adres en je vraagt een abonnement aan bij KPN dan is dit mogelijk. Is dit ook wat je bedoelt? 

Dus alleen als je een KPN abonnement hebt kun je aangesloten worden. Ik heb een KPN abonnement en heb sinds vorige week glasvezel. Mijn buurman heeft Ziggo en zou dus over moeten stappen. 

Dus alleen als je een KPN abonnement hebt kun je aangesloten worden. Ik heb een KPN abonnement en heb sinds vorige week glasvezel. Mijn buurman heeft Ziggo en zou dus over moeten stappen. 


Hallo @Klompje , als jouw buurman ook via het glasvezelnetwerk van KPN aangesloten wil worden kan hij overstappen. Ziggo maakt gebruik van een coax-netwerk en die 2 netwerken kunnen eventueel naast elkaar op 1 huisadres gebruikt worden zoals de oorspronkelijke vraag is.

 

Badge +19

Je buurman zal inderdaad over moeten stappen naar kpn.

Oké, duidelijk. Ik zal het hem meedelen. Bedankt!!

Reputatie 7
Badge +15

@Klompje Ik zie dat door een mooie samenwerking tussen forumgebruikers en KPN je vraag al beantwoord is. Mooi om te zien! 

Dank!!