Beantwoord

Glasvezel abonnement op nieuw adres

  • 18 February 2020
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik ben sinds kort verhuisd en heb mijn bestaande abonnement bij jullie meegenomen. Op mijn vorige adres had ik een glasvezel verbinding waar ik erg tevreden over was. Op mijn nieuwe adres echter heb ik constant storingen en traag internet. Tot mijn verbazing gaf een vriend mij afgelopen weekend aan dat ik helemaal geen glasvezel verbinding meer heb. Dit vind ik vreemd omdat ik hier dus wel voor betaal, sterker nog ik heb gebruikt gemaakt van de optie Extra snel internet waar ik dus ook nog extra voor betaal. Hoor graag hoe dit zit en hoe dit opgelost kan worden. 

 

Mvg,

Danny 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 February 2020, 17:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij zijn de prijzen voor iedereen gelijk, of je nu wel of geen glasvezel hebt, je betaald hetzelfde. Welk abonnement heeft u? Staat op uw factuur.

En wat zegt Fourstack over uw adres?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Alles in 1 Standaard, sneller internet tot 200/20.

 

Hallo @Danny_V , dan heb je een mooie snelle koperverbinding. Hoe snel was je abo eerst in je oude huis met glasvezel?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Danny_V! Het is niet de bedoeling dat je constant storingen en traag internet hebt, dus ik help je hier graag bij. Ik zie dat je al wat tips en antwoorden hebt gekregen, top!

Volgens mij zijn de prijzen voor iedereen gelijk, of je nu wel of geen glasvezel hebt, je betaald hetzelfde. Welk abonnement heeft u? Staat op uw factuur.

Dit klopt, je betaalt niet meer voor een glasvezelverbinding dan voor een koperverbinding. Gezien er 200 Mbit/s mogelijk is op je huidige adres en je hier ook voor betaalt zit dat goed. Kun je mij vertellen of de storingen en het trage internet alleen via de wifi spelen of ook via de bekabelde internetverbinding? Mocht het alleen via de wifi zijn, wil je dan de Wifi Manager doorlopen? Ik ben benieuw of het dan stabieler wordt.

Mocht het echter ook in de bekabelde verbinding zitten, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik de verbinding doormeten. Ook wil ik je dan vragen om een bekabelde speedtest te doen (dus met een laptop of PC rechtstreeks op de Experia Box aangesloten) en de resultaten daarvan hier te delen. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer