Beantwoord

glasvezel

  • 1 June 2020
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Geachte

Mij werd op 20 februari toegezegd dat ik per 23 maart over de internet aansluiting via de glasvezel kabel zou kunnen beschikken op adres Busschuttenpoort 13 A06.

inmiddels zijn er al diverse data gepasseerd. om moedeloos van te worden;  2 data in april. een a=datum in mei en nu (koos men voor veiligheid) 20 juni……… Nadat eerst corona als argument werd aangereikt. was het daarna de onderaannemer en daarna de aansluiting in de straat. om moedeloos van te worden. bovendien een vreemde gewaarwording als je beseft dat dit wel een nieuwe insteek is van project management.

is er iemand binnen de KPN organisatie die uitsluitsel kan geven?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 June 2020, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @mart nafzger , je zou eens via onderstaande links kunnen kijken wat er op jouw adres (binnenkort) mogelijk is:

https://www.kpnnetwerk.nl/

en

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Hoi @mart nafzger . Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.

IK BEN ER KLAAR MEE EN KPN OOK

Hoi @mart nafzger 

Zijn zeker allemaal hoofdletters ?

Reputatie 7
Badge +10

De aansluiting zelf is al sinds mei klaar en in de wijk centrale is ook alles al gedaan en aangesloten. Er is echt alleen nog een KPN monteur nodig om de boel te plaatsen.

@Erwin_  kan jij nog iets doen? Postcode is makkelijk te vinden via het adres in het eerste bericht. Patch is ook al gezet dus er staat zelfs al licht op de aansluiting.

@mart nafzger  @Ward_ 

Ik heb jou aan de hand van je eerste bericht gevonden.  

Wat ik kan zien is dat er vorige maand een monteur zou komen. Die is vervolgens uit de planning gehaald en sindsdien is deze order in beheer bij onze backoffice.

Toen ik navraag wilde doen, lukte dat niet. Als het goed is heb jij zelf een intern nummer gekregen waarmee je contact kunt leggen met deze afdeling.

Ik wil graag meer voor je betekenen maar dan heb ik wat extra informatie nodig. Helaas is de reden waarom dit allemaal zo loopt niet heel duidelijk in de systemen gedocumenteerd :-(

Alle info is welkom.