Al sinds medio april bezig om glasvezelinternet in mijn woning te krijgen. KPN regelt alles, zeggen ze bij het afsluiten van het contract. Maar ze regelen helemaal niets! EH intra, KPNnetwerk, en KPN, ze wijzen allemaal naar elkaar. Ik moet ze zelf maar bellen. Talloze belletjes aan gewijd. Nu, na 7 weken, heb ik eindelijk sinds 8 dagen het aansluitpunt in de meterkast. Binnen 48 uur zou deze worden afgemeld zodat er een afspraak voor installatie van de NT gemaakt kon worden. Hoorde niets dus gisteren maar eens gaan bellen, met KPN. Die verwees me door naar KPNnetwerk. Die maar gebeld. Nee meneer, u moet u niet bij ons zijn, maar bij EH intra, die hebben hun werkzaamheden nog niet afgemeld, en dan kunnen wij niks. Ja, zelf bellen graag, doen wij niet. EH was inmiddels gesloten, maar KPN wist wel vast te vertellen dat ik de komende drie weken niet op een monteursafspraak hoef te rekenen. Wat een ongelooflijke bureaucratische klantonvriendelijke prutsprovider is dit zeg!!
Beste antwoord door Erwin_
Bekijk origineel