Vraag

Glasvezel aansluiting kan niet worden gebruikt

  • 10 May 2021
  • 6 reacties
  • 128 keer bekeken

Op 3 mei kregen wij de sleutel van ons nieuwe huis. KPN monteur wilde fritzbox aansluiten op 5 mei, maar volgens hem was glasvezel kapot.

(Beetje raar want op 1 mei waren we op bezoek bij de oude bewoners en hij had toen gigabit via glasvezel van tmobile)

 

ik zou op 5 mei ‘s middags gebeld worden wanneer de glasvezel monteur langs zou komen. Sindsdien niets meer vernomen. 

klantenservice verwees mij door naar kon netwerk, die geeft volker wessels de schuld en volker wessels zegt op kpn te wachten.

wanneer wordt dit opgelost?
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Misschien hebben die vorige bewoners wat kapot gemaakt toen ze hun spulletjes afkoppelde.

Gaat mij er meer om dat KPN geen contact meer opneemt en de glasvezel monteur niet gewoon even regelt. Dit gedoe krijg je als alles via onderaannemers wordt gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Vic20, welkom! Wat rot dit, zeg :-(. Fijn dat je je profiel al ingevuld hebt, zo kon ik meteen kijken: ik zie dat er de 14e een monteur komt. Hopelijk is alles dan gewoon in orde! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. Excuses voor het ongemak!

Nou, niet dus. Ipv de glasvezel monteur te sturen, stuurt kpn wéér een gewone monteur. Deze kan natuurlijk niets en gaat gefrustreerd bellen. Ineens lukt het netwerk nl wél om te bellen en een afspraak te maken voor de glasvezel monteur. 

de kpn monteur heeft nu maar een noodvoorziening besteld zodat we toch nog iets kunnen.

Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken, temeer omdat dit mij ook geld kost. Als parttime freelancer statistiek, naast een reguliere baan ben ik hierdoor een opdracht van 3-4 uur (à €95) misgelopen.

Vooralsnog lijkt het er niet op dat dit goed komt vóór 25 mei. 

 

 

Tot overmaat van ramp blijkt de monteur nu precies op het tijdstip te komen dat vrouw lief had bedacht als verrassing, een dierentuin bezoek. Ik moest haar dus teleurstellen en ze kon haar bemachtigde tijdsslot weer afzeggen. Echt balen

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ontzettend balen dit zeg! Wel goed om te lezen dat de monteur KPN NetwerkNL heeft kunnen aansturen. En goed dat daar nu ook een afspraak voor gepland staat. Al kan ik me voorstellen dat je liever in een dierentuin liep op het moment dat de afspraak nu staat :-(. Hopelijk is het straks klaar en kunnen jullie daarna alsnog aapjes kijken!