Beantwoord

Glasvezel aansluiting meterkast, wanneer komt er een monteur langs?

  • 14 January 2022
  • 3 reacties
  • 367 keer bekeken

Al vanaf 15 december probeer ik een monteur te krijgen die de glasvezel kabel (die al in de meterkast ligt)  Aan wil sluiten in de meterkast. Ze wordt bij kpn door gezet naar netwerk beheer en dan na een uur in de wacht maken ze een ticket voor je aan. En met 5 werkbare dagen neemt er iemand contact met je op . Helaas nog niks gehoord of gezien.  Om.nu steeds een uur aan de telefoon te moeten wachten om vervolgens te horen dat je nog even geduld moet hebben.  Weet iemand een oplossing of idee hoe ik wel een monteur kan krijgen voor een ftu aansluiting en een nt kastje

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 January 2022, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Vbeek , kijk eerst eens bij www.kpnnetwerk.nl via je postcode/huisnummer wat de status is van jouw glasvezelaansluiting.

Als daar staat dat het klaar is en dat je met een provider naar keuze een afspraak kunt maken, kun je KPN, de provider verzoeken om een migratie van koper naar glas en wordt er een afspraak voor je ingepland.

Succes.

 

Bedankt voor uw reactie. 

Ik ga meteen kijken

-