Vraag

glasvezel aansluiting nog niet opgeleverd

  • 15 February 2019
  • 9 reacties
  • 208 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb enige tijd geleden bij KPN internet/tv aangevraagd voor mijn nieuwbouwwoning in Westzaan'. ze zouden maandag alles gaan activeren. helaas kreeg ik een telefoontje van KPN dat ze nog dit niet konden doen.
Er bleek nog geen akkoord te zijn met Reggefiber. Ik heb gekeken maar via hun site is alles OK om ons internet te activeren glasvezel is gewoon aangesloten. Hoe kan dit nou.
heel vervelend is begreep dat er meerdere buren in de wijk hiermee te maken hebben.
We krijgen nu van KPN tijdelijk Digitenne. Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken. Zou graag een oplossing hiervoor z.s.m. Ook een duidelijk verhaal via mail wat de reden is dat er nog niet geactiveerd kan worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Ton, welkom! Dat is vreemd! Ik zoek het dan ook graag voor je uit. Wil je je forumprofiel aanvullen met de betreffende postcode + huisnummer? Als je een seintje geeft, wanneer je dit gedaan hebt, ga ik voor je aan de slag.
Gedaan
Adres gegevens in forumprofiel geplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie dat Reggefiber wachtte op de onderaannemer en wij inderdaad wachten op Reggefiber. Alles is nu uitgesteld naar de 22e. Dan gaan we er opnieuw achteraan als we nog niets gehoord hebben en zullen we natuurlijk opnieuw contact met je opnemen om een afspraak te maken. Heel vervelend! 😞
Gisterenavond geen tv en internet meer via Digitenne. Nu wel weer tv net 1,2 en 3. Maar nog geen andere zenders. Dit zouden ze vandaag in orde makrn. Wel geen wifi voor internet. Deze hadden we zaterdag met wachtwoord gek stalleerf. Heel vervelend allemaal. We dachten echt met KPN beter uit te zijn maar. Zouden graag zien dat er zsm oplossing komt voor internet en tv (bereik alle xenders)
Reputatie 7
Badge +30
Wat vervelend dat het allemaal zo stroef loopt! Ik zie dat je gisteren opnieuw contact hebt gehad, werkt Digitenne inmiddels weer? Voor wat betreft de vaste diensten, zie ik dat we nog steeds de 21e gaan kijken hoe het ervoor staat. Hopelijk kunnen we het dan eindelijk oplossen!
Vandaag is n.a.v. bericht Reggefiber dat aansluiting glasvezel in orde is de monteur KPN langs geweest.
Helaas blijkt dat de aansluitingen die Reggefiber geplaatst heeft kris kras door elkaar te lopen waardoor ik nog steeds niet aangesloten kan worden. Monteur gaf aan dat hij niet verder kan gaan. Hij heeft melding gemaakt aan KPN dat er zsm actie ondernomen moet worden om de de aansluitingen op de juiste adressen te plaatsen wat nu niet het geval is.
Dit is echt toch balen. Ik vind dat er nu wel zsm actie ondernomen moet worden dat probleem opgelost gaat worden
Vrijdag gebeld met Reggefiber. Zij geven aan nu aan dat de men nog niet een opgeleide monteur hebben die toestemming heeft om on de centrale kast de aansluiting op juiste wijze te maken.
Ongelofelijk. Direct KPN gebeld en gezegd dat wij volgende week echt te horen willen krijgen wanneer alles nu rond gaat komen. Ben geneigd om contract te beëindigen en over te stappen op Ziggo.
Ik heb het gevoel dat we niet serieus genomen worden.
Reputatie 7
Badge +30
Wat ontzettend vervelend, dit 😞. Ik heb even gekeken, maar kan helaas ook niets doen om het te versnellen! Een hele nare situatie inmiddels.. Hopelijk wordt het alsnog opgelost. Zo niet, begrijp ik de keuze om over te stappen heel goed.