Beantwoord

Glasvezel aansluiting verplaatsen

• 23 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 245 keer bekeken

Ivm een verbouwing moet mijn glasvezel aansluiting verplaats worden. Kan een monteur van KPN dit doen?
icon

Beste antwoord door Ward_ 23 augustus 2018, 12:00

Nee, dat kan niet. Een verplaatsing van je aansluiting )of dat nou koper of glas is) vraag je aan via mijnaansluiting.nl
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Nee, dat kan niet. Een verplaatsing van je aansluiting )of dat nou koper of glas is) vraag je aan via mijnaansluiting.nl
Reputatie 7
Badge +24
Hi Eva, welkom op her forum. Zoals Ward al aangeeft kan je dat aanvragen via mijnaansluiting.nl. 🙂 Is je vraag daarmee beantwoord?

Hoe kom ik in contact met een manager die verantwoordelijk is voor het  verplaatsen van de glasvezel aansluiting? Ben nu bijna 6 maanden aan het wachten om dit geregeld te krijgen. Erg frustrend!

Hoe kom ik in contact met een manager die verantwoordelijk is voor het  verplaatsen van de glasvezel aansluiting? Ben nu bijna 6 maanden aan het wachten om dit geregeld te krijgen. Erg frustrend!

Hallo @Mjpf soetens , heb je die aanvraag via www.mijnaansluiting.nl geregeld?

Jazeker. Alles via de officiële weg gedaan. 

Jazeker. Alles via de officiële weg gedaan. 

Hallo @Mjpf soetens , dan zou ik even bij mijnaansluiting.nl aan de bel trekken, KPN kan hier ook niets mee.

Je zult vast wel correspondentie van mijnaansluiting.nl hebben waar je op voort kunt borduren.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Mjpf soetens, zoals JanD al goed aangeeft kan ik (KPN de provider) hierin niets voor je betekenen. Heb je geen contactgegevens gekregen n.a.v. je verzoek voor verplaatsing?

Ik heb iedereen al gesproken.  KPN en uitvoerende partijen. Ze verwijzen allemaal naar elkaar. 

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt natuurlijk KPN de provider, en KPN de netwerkbeheerder. Dit forum is KPN de provider, dus daarom kan ik niets inzien. Dat zijn 2 gescheiden onderdelen. En je hebt inderdaad nog de uitvoerders.

Ik hoop dat je snel antwoord op je vragen krijgt in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +8

@Mjpf soetens  Wat is het LIP-nummer? Ik kan misschien wel even kijken wat de status is. Ik werk bij KPN Netwerk NL en niet bij de provider.

Reageer