Beantwoord

Glasvezelaansluiting voor een nieuw abonnement wordt maar niet in orde gemaakt

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Het duurt nu al een paar weken dat ik geen goede glasvezel aansluiting heb. Normaliter is dat voor de meeste mensen geen probleem, want die stappen over van een ADSL verbinding naar glasvezel. Maar voor mij is dat anders, want ik heb geen ADSL verbinding. Iedere keer weer wordt gezegd dat ik gebeld word, maar ik wordt nooit gebeld. Wanneer ik bel gaat alles erg moeizaam en traag. Week na week gaat voorbij voordat er weer een monteur komt. Op de dag dat de monteur zou komen, komt hij niet, en jawel, WEER geen telefoontje. WEER geen excuus. Vervolgens komt er gelukkig wel weer snel een andere monteur, maar dit is de verkeerde monteur. De monteur geeft aan dat ik gebeld zou worden. WEER geen telefoontje. Dan maar zelf bellen "u moet geduld hebben". Dat zou best kunnen maar ik heb nou al meer dan 3 weken geduld en nog steeds geen internet. Iedereen wordt geadviseerd om thuis te werken, maar dat kan niet want ik heb geen internet. Ik heb even opgezocht wat het mogelijke probleem is en toen ik dat las werd ik eigenlijk alleen nog maar bozer. Het zou waarschijnlijk heel simpel zijn, een kwartiertje werk nog geen eens. Maar daar is "geen capaciteit voor". Geeft een medewerker aan na weer zelf maar te bellen. Ik ben iemand die veel geduld heeft. Maar dat is nu echt op en ik vind dit gewoon echt niet meer kunnen…

Ik heb deze klacht ook bij hen zelf ingediend, maar wil dit ook graag met jullie delen. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 January 2022, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u ook delen wat het probleem is? Bent u nieuwe klant? Net verhuisd? 

Kunt u ook delen wat het probleem is? Bent u nieuwe klant? Net verhuisd? 

Allebei. Ik ben net verhuisd en een nieuwe klant. Zoals boven genoemd, dus ook geen andere internet verbinding. 

Hoi @Flynn1 . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je nu al zo lang moet wachten. Hebben we het hier over iets wat KPNNetwerk nog moet doen? Is jouw verbinding fysiek al werkend opgeleverd? Zo niet, zit er weinig anders op dan bij hun aan te kloppen :-(

Je kunt ze bereiken via: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/