Vraag

Glasvezel aanvragen gaat niet zoals het hoort

  • 17 November 2022
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

Even glasvezel aanvragen gaat helaas niet zomaar. 23 juni 2022 is mijn aanvraag goed gekeurd vanuit KPN voor het aanleggen van glasvezel.

 

Binnen 5 werkdagen zal de aannemer contact me u opnemen was vervolgens het bericht vanuit KPN. Na vele telefoontjes en bijna 5 maanden verder zou je toch denken toch een keer glasvezel te hebben… maar helaas… iedereen wijst binnen KPN naar elkaar. Beloftes om terug te bellen, het probleem op te lossen of de aannemer te bellen gebeurt niet.

 

Soms wordt je doorverbonden (zonder dat het gemeld wordt) naar de aannemer en sta je wel geteld steeds meer dan een uur in de wachtrij. eerste 20 minuten met 5 wachtende voor je. Vervolgens de overige zeer lang duurdere minuten als 3de. En wordt ineens de hoorn er op gelegd… 

 

KPN wijst naar de aannemer. Aannemer geen idee. 

 

Iemand tips en tricks voor dit probleem?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge

Tip: heel veel geduld bewaren. Ik wacht ook nog steeds,  wellicht kan een moderator meer zien voor je. Deze zal vandaag of morgen denk ik wel reageren op je reactie. 

Bij kpnnetwerk.nl kan je ook je postcode en huisnummer invullen en zie je ook de status. Succes. Fijne dag

Reputatie 7
Badge +13

@islanderweedy Dat klinkt inderdaad als een behoorlijke stroeve gang van zaken. Sta je in contact met KPN Netwerk zelf? Op basis van de gegevens in jouw profiel zie ik dat de datum voor de omzetting 26-11-2022 is. Is dat ook gecommuniceerd? 

Ha Remco,

 

Ik sta zelf in contact met KPN netwerk ja. Wat jij mij nu verteld is voor mij nieuw. En wat bedoel je met omzetting?

 

 

Reputatie 6
Badge +5

wat voor internet heb je nu?

is dat een adsl/vdsl koperverbinding ?

Ha Robin,

Het noodpakket van KPN wat ik na 4 a 5 maanden redelijk zat begin te worden…

 

Reputatie 6
Badge +5

dat snap ik maar je hebt dus geen enkele koperverbinding in huis aanwezig?

meestal vervangt glasvezel die aansluiting vandaar denk ik de noemer "omzetting" maar dat weet ik niet zeker, misschien kan een moderator het verder toelichten

Reputatie 7
Badge +24

Ha Robin,

Het noodpakket van KPN wat ik na 4 a 5 maanden redelijk zat begin te worden…

 

Waarom heeft u niet gewoon verbinding via koper?