Beantwoord

Glasvezel: al twee weken geen internet. Ticket staat open.

  • 20 May 2022
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Voor bijna 2 weken heb ik geen internet,er waren 2 monteurs bij ons,ze hebben de cables gechecked en alle dingen die bij de glasvezel horen.Het resultaat was dat er is een probleem naar de central en ons apparaten zijn niet goed(moeten veranderen),wij zijn aan het wachten en wij betalen de facturen,maar voor wat service…Probleem:het PON button bij de glasvezel knippert constant en bij de modem is het internet licht rood,wireless en power zijn groen,ECO werkt niet en Services is oranje.Ik heb elke dag gebeld naar de clantservice en zij hebben elke keer het zelfde ding gezegd”patience en het ticket is nog aan het wachten voor de backoffice te behandelen”ik weet niet wat kan ik meer doen.Kan iemand mij helpen,alsjeblieft!!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 May 2022, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vraag eens om noodpakket,  een dop, dat is een 4G modem en een Digitenne tv ontvanger. Als je langer dan 48 uur offline bent dan moet kpn iets dergelijks aanbieden. 

Hoi @Mariana1982 . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie.  Heb jij ook een mobiel abonnement van KPN?  Dan kan ik daar namelijk een gratis grote bundel opzetten. 

Nee,helaas geb ik geen abonnement en na het Houding Tegen de klanten,heb ik geen verlang om een te kopen…se Hebben mij 2 dagen geleden verteld dat ze een 4g modem hebben aan mij versturt,bel ik vandaag want er geen modem bij mij is en de vrouw heeft mij verteld dat er geen modem aan mij was verstuurd..echt onserieus

Oei, dat is wel heel erg pijnlijk. Heeft die collega alsnog een 4g router gestuurd of was dat niet mogelijk?

Ja,maar 100 gb voor 4 personen,denk ik dat niet genoeg is.Vandaag was er nog een probleem,ze hebben mij verteld dat ik een afspraak met een andere monteur  tussen 12 en 17 uur heb en ze hebben mij verteld dat de monteur gaat mij bellen als hij dicht bij mijn huis is,dat gebeurd niet en om 17:30 heb ik de customer service gebeld en ze hebben mij verteld dat hij bij ons huis was,maar niemand was erbij,maar aan de andere kant niemand heeft mij gebeld,ik hoop dat het afspraak gaat morgen lukken.

Dat hoop ik ook. Gelukkig kun je de bundel zelf aanvullen als hij op dreigt te raken. 

 

 Als de bundel van je noodpakket op is, kan je deze gemakkelijk zelf opwaarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen.

De monteur komt vandaag ook niet,hij zegt dat hij de provider moet bellen,maar dit zagen zij voor al twee weken…