Beantwoord

Glasvezel beschadigd, hoe snel kan dit worden verholpen?

  • 27 January 2023
  • 16 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1

Gisteren is onze glasvezel fysiek beschadigd geraakt. De KPN monteur heeft vastgesteld dat KPN-netwerk hiervoor moet komen. KPN-Netwerk belt echter niet terug. Als ik zelf bel dan krijg ik te horen dat KPN Netwerk in WEEK 6 mij terug gaat bellen om een afspraak te maken ! Dus de komende 2 weken,  willen ze niet eens praten om  iets in te plannen.  kan iemand mij helpen om dit verder te escaleren ?? Ik kan nu niets meer, geen internet, geen TV,….. HELP !

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 January 2023, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dan moet KPN de provider KPN Netwerk toch aansturen en jouw tijdig informeren?? Daar hoeft de klant zelf toch niet achteraan?? Direct (weer) bellen met 0800 0402.

Reputatie 1

Dat heb ik al meerdere malengedaan Berrie, maar ook daar geen mogelijkheid tot escalatie…. Het enige wat nog rest lijkt e.e.a. publiek te maken ?

Reputatie 7
Badge +7

@Ikkie2 ben jij de enige die hierdoor verstoken is van het glasvezel signaal of betreft het meerdere aansluitingen? Samen sta je nl. sterker.

Is je forumprofiel volledig ingevuld? Zo nee dan snel even doen, mogelijk kan een meelezende moderator van dit forum iets voor je betekenen.

Reputatie 1

Ik ben de enige (Beschadiging glasvezel bij buiten entree van mijn woning).

Mijn profiel is volledig. (Thanks) 

Reputatie 7
Badge +24

Ik vermoed dat er gewoon geen monteurs beschikbaar zijn. Hopelijk kan een KPN medewerker voor een noodpakket zorgen...

Reputatie 1

Voor het maken van een afspraak heb je geen monteurs nodig 😉

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ikkie2 ,

Je kunt KPNNetwerk niet alleen per telefoon (telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.), je kunt ook per contactformulier vragen om een afspraak:

https://www.kpnnetwerk.nl/contactformulier/#vraag 

Voor de tussentijd direct 0800-0402 bellen voor een noodpakket. 

 

Reputatie 1

Hoi @Noordzee : Dank voor het meedenken.

Dit heb ik gister avond inderdaad al geprobeerd.

Na het invullen van het contactformulier kreeg ik de mededeling “ Dat men binnen 3 weken antwoord probeert te geven op mijn vraag” …….

Reputatie 1

Niemand ?… ook niet van KPN Zelf ? 😥

Reputatie 7
Badge +7

Niemand ?… ook niet van KPN Zelf ? 😥

@Ikkie2 Twitter al geprobeerd? Dat kan werken weet ik uit ervaring.

 

Reputatie 7
Badge +24

Voor het maken van een afspraak heb je geen monteurs nodig 😉

Die monteur is nodig om glasvezel te maken. En die is voor week 6 misschien gewoon niet beschikbaar. 

Reputatie 1

Als dat zo is, dan zouden we nu een afspraak voor bijvoorbeeld week 7 kunnen inplannen toch ?

Nee ze willen niet eens gaan plannen.. pas in week 6 wordt er (hopenlijk) contact opgenomen .. en pas DAN gaan ze in de planning kijken...

Reputatie 7
Badge +24

Als dat zo is, dan zouden we nu een afspraak voor bijvoorbeeld week 7 kunnen inplannen toch ?

Nee ze willen niet eens gaan plannen.. pas in week 6 wordt er (hopenlijk) contact opgenomen .. en pas DAN gaan ze in de planning kijken...

En zover willen niet eens vooruit plannen denk ik. Misschien is het wel 2 weken slecht weer, vorst misschien wel, wie weet, en gebeurt er buiten niks. Dan kunnen ze alle afspraken weer verzetten.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Ikkie2, welkom op ons forum!
Ik lees dat je inmiddels gelukkig al een noodpakket hebt ontvangen.
Het ticket ligt inderdaad bij de kabelbeheerder op het moment maar inhoudelijk kan ik daar ook weinig over zeggen. Als ik het goed lees verwachten wij uiterlijk in week 6 terugkoppeling vanuit KPNNetwerk

Reputatie 7
Badge +11

Niemand ?… ook niet van KPN Zelf ? 😥

@Ikkie2 Twitter al geprobeerd? Dat kan werken weet ik uit ervaring.

 

Die Twitter is van provider KPN, niet KPN Netwerk. KPN kan in dit stadium echt niets doen behalve zorg dragen voor een noodvoorziening zoals zo te zien al gerealiseerd is.

Reputatie 1

Uiteindelijk is na een week (wat voor ons als een eeuwigheid voelde) e.e.a. netjes gerepareerd door KPN netwerk.

Hoewel we inderdaad netjes een noodpakket hadden gehad (waarvoor dank aan de serviceprovider KPN), bleef het natuurlijk wel behelpen (er was een reden dat we op glasvezel zaten, en die was niet omdat we zo weinig data verbruikte) 😁

 

Lang verhaal kort makend: uiteindelijk met een week opgelost, dus een storm in een glas water. 😉