Beantwoord

Glasvezel doorgeknipt tijdens verhuizing

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 1816 keer bekeken

Goedemorgen,

Momenteel zit ik bij een andere provider (kabel), maar ik wil graag overstappen naar glasvezel (kpn).
Alleen is het probleem dat er bij de verhuizing een stuk van de glasvezelkabel geknipt is (aan het einde) en het apparaatje er ook niet meer is.
Moet ik voor het herstel aankloppen bij het bedrijf dat het gelegd heeft of doet de (nieuwe) provider dat?
En wat zijn de kosten hiervan?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 September 2019, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jorn, welkom op het forum.

Je hebt 2 opties.

  1. Je kunt voor herstel aankloppen bij Mijnaansluiting.nl die tegen betaling dit zullen herstellen, je zult eerst een offerte ontvangen.
  2. De tweede optie is om het via de provider te laten, dit omdat we het in sommige gevallen gratis doen als het niet teveel moeite is. Dit kan ik nu nog niet garanderen omdat iemand eerst moet kijken wat de situatie precies is. Je dient eerst een bestelling te plaatsen en daarna een installatiemonteur te bestellen die de situatie zal beoordelen.
Wat de kosten hiervan zijn kan ik niet zeggen, er is geen vaste prijs en verschilt per geval.

Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +24
Jorn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.