Glasvezel in Almelo

  • 15 July 2019
  • 7 reacties
  • 822 keer bekeken

Beste KPN medewerker,

Ook wij als binnenkort nieuwe bewoners van Noord Oost (vak 12) zitten met bovenstaande probleem. Ook 3 x mobiel abonnement, 1 x bellen, tv en internet.

Is het niet een optie een enquĂȘte te houden om hoeveel bewoners het gaat. Volgens mij kunnen jullie de kosten er dan echt wel uithalen.

Wij zullen daar huisvesten in januari of februari volgend jaar.

Hopende op een positieve antwoord.

A. Blaaupot

*Admin: reacties afgesplitst,eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge
ik heb alles al geprobeerd. zonder succes.

over een jaar schijnt het beter te worden. Ik heb gevraagd voor tijdelijk 4G router te krijgen.
We hebben tenslotte 4G+ ontvangst. Ook dat was een optie.

Qua klanten behoud kan KPN nog veel leren...
Wij stappen nu over naar Caiway. Niet wenselijk maar is niet anders.
Reputatie 7
Badge +24
Dag allen, welkom hier.

Zoals in het andere topic al is uitgelegd zullen wij daar niet via glasvezel leveren, het leveren via het netwerk van Caiway is ook geen optie. Daar zijn we in verband met de kosten niet tot een overeenkomst gekomen. Ik wil wel benadrukken dat ik dit ontzettend jammer vindt, maar beter of mooier dan dit kan ik het helaas niet maken.

Ik kan op basis van postcode en huisnummer nog wel kijken of er iets is veranderd en of er upgrades aan zitten te komen. Vul dat dan hier in.
Badge
Ook dat heb ik al geprobeerd, Per 20 september (ongeveer) moet het internet sneller worden. De werkzaamheden worden momenteel uitgevoerd. (bron: KPN Netwerk) Hoeveel sneller het internet wordt kan niemand mij vertellen.

Ik had daarom dus aan KPN voor gesteld om een tijdelijke 4G router te krijgen. We hebben tenslotte 4G+ ontvangst in en rond het huis. Om vervolgens gewoon een normale modem te krijgen vanaf oktober of wanneer het ook naar behoren functioneert. Maar dit kon volgens KPN niet.

Kom ik dus weer terug op bovenstaande we zijn genoodzaakt om over te stappen op Caiway...
Reputatie 7
Badge +24

Kom ik dus weer terug op bovenstaande we zijn genoodzaakt om over te stappen op Caiway...


Op die conclusie kom ik dan helaas ook, hoe jammer ik het ook vind.
Reputatie 2
Badge

Heel teleurstellende houding van kpn en caiway. Diverse kennissen zijn al weer van caiway af en terug naar kpn. Caiway is slechte service, veel storing en onvriendelijk, zeggen ze. Kpn moet gewoon meer bieden €€ en niet zo krenterig doen.

Reputatie 7
Badge +24

Heel teleurstellende houding van kpn en caiway. Diverse kennissen zijn al weer van caiway af en terug naar kpn. Caiway is slechte service, veel storing en onvriendelijk, zeggen ze. Kpn moet gewoon meer bieden €€ en niet zo krenterig doen.

Als er veel storing zit in het netwerk van caiway, dan is de kans groot dat da nog steeds zo zal zijn als KPN daar over zou leveren. Want het netwerk is van caiway, en dat blijft dan zo. Caiway moet echt zelf zorgen dat het netwerk goed is. Daar kan KPN niets aan doen.

Misschien is die vele storing op het netwerk van caiway juist wel een reden van KPN om er niet over te leveren.

Reputatie 2
Badge

Caiway is gewoon te klein om dat allemaal goed te behappen. Vandaar ook die magere service, denk ik.

De huidige eigenaar is de Zeeuwse kabelaar, dus die willen de hoofdprijs omdat ze weten dat klanten massaal overstappen naar kpn als die ook op die glasvezel zit.
(Caiway komt uit het oude Cogas bedrijf, die konden ook al niet zo goed overweg met internetklanten)