Glasvezel in Gouda!

  • 24 March 2019
  • 5 reacties
  • 422 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Delta Fiber legt glasvezel aan in mijn wijk! 4 internet aanbieders bieden hun diensten aan met duizelingwekkende snelheden voor prijzen die beduidend lager liggen dan die van KPN...

Waarom doet KPN niet mee in dit project? Ik betaal nu € 80 (alles-in-1) plus € 15 (mobiel abo) voor snelheden die te zielig zijn voor woorden als ik de beduidend hogere snelheden zie die Fiber garandeert.

Ik kan dus voor € 68 (alles-in-1) plus € ? (goedkoopste mobiele abo) online zijn (supersnel)!

Geef mij één goede reden om niet in zee te gaan met Delta Fiber.

5 reacties

Reputatie 7
Geef mij één goede reden om niet in zee te gaan met Delta Fiber.
Die is er mijns inziens niet.
Kijk wel goed naar de verschillen tussen providers, met name als je ook televisie wilt afnemen.
Lees ook reviews over die providers, die kunnen je heel veel leren en dan zal je ook zien dat niet alles even rooskleurig is.
Welke mensen reageren op een forum, zij die niet tevreden zijn.
Ook op dit forum zien we dat alles niet even rooskleurig is😂😂

m.v.g. R. Mulder.
Reputatie 7
Welke mensen reageren op een forum, zij die niet tevreden zijn.
Ik ben anders uitermate tevreden met mijn glasvezelverbinding die er per jaar misschien een klein uurtje uit ligt. 🙂
Reputatie 3
Badge +3
Welke mensen reageren op een forum, zij die niet tevreden zijn.
Ook op dit forum zien we dat alles niet even rooskleurig is😂😂


m.v.g. R. Mulder.

Denk ik tijdens Miljoenenjacht van LdM mooi naar het NL elftal te kunnen kijken, nou mooi niet dus! Stilstaand beeld om de haverklap!
Glasvezel wordt op zo'n manier wel heel erg aantrekkelijk. Maar KPN doet niet mee. 80 euri per maand en geen service.
Ik had laatst nog gemak van een DVB-T2 ontvanger toen ik laat op de avond naar NPOx keek en het signaal via de glas-kabel wegviel. Zeer waarschijnlijk was men ergens even iets aan het omprikken, maar ik kon via de digitenne ontvanger voor vrije zenders wel kijken.
( ja ja, luxeproblemen )

Reageer