Beantwoord

Glasvezel in Gouda

  • 18 November 2019
  • 7 reacties
  • 216 keer bekeken

Hallo,

 

Recentelijk 14 oktober, heeft Rekam een bericht geplaatst waarin wordt aangegeven dat Rekam, GlasDraad en KPN samen werken bij de uitrol van glasvezel in Gouda. Hierbij zou sprake zijn van een open netwerk waarbij ook klanten van KPN gebruik kunnen maken van het glasvezel netwerk van de Rekam.

 

Kunnen jullie dit bevestigen en aangeven hoe ik mijn abonnement kan wijzigen.

m.vr.gr.

Joop

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 December 2019, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Goed om te zien dat er toch wat gezond verstand is doorgedrongen daar blijkbaar, er was sprake van dat er 3 (drie) glas netwerken naast elkaar zouden komen.

Maar meer weet ik er niet van, hier een algemeen onderwerp met verwijzingen :

https://forum.kpn.com/internet-9/glasvezel-aanleg-2-keer-468968#post731106

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joop F, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat Rekam een ‘open’ netwerk gaat aanleggen. Hier op zou je ook gebruik kunnen maken van het KPN netwerk volgens de site. 

Ik ben nu eerst wel heel benieuwd of de glasvezelverbinding al opgeleverd is tot in jouw woning? 

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan onze kant eens kijken hoe het ervoor staat 

Postcode is ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Joop F, ik heb de gegevens wel even verplaatst naar jouw profiel i.v.m. privacy. 

In ieder geval bedankt voor je gegevens. Ik kan nog niets in onze systemen over glasvezel. Ik ga even navraag hierover doen hoe dat zit. Dit omdat KPN wel degelijk gemeld wordt op de website van Rekam. In het verleden was hier geen sprake van, zie daarvoor dit topic. Je hoort nog weer van mij. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben je nog niet vergeten hoor. Het staat nog uit, alleen het definitieve antwoord heb ik nog niet. Je hoort nog weer van mij. 

Reputatie 7
Badge +20

@Joop F, ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen. We gaan inderdaad samenwerken met Rekam in Gouda. Echter wanneer wij precies via dat netwerk kunnen leveren is nog niet duidelijk. Advies daarvoor is om de website van Rekam daarvoor in de gaten te houden. 

Reputatie 1

Klopt tot zover dus, want er is iets veranderd. Namelijk dat sinds februari Rekam is overgenomen door Delta Fiber. Dusssssss is het dan vanzelfsprekend dat KPN mee gaat op het open netwerk van Delta Fiber of geldt hier dan ook dat twee kinderachtige kapiteintjes niet samen kunnen werken op 1 lijntje?