Beantwoord

Glasvezel in Osendrecht

  • 17 September 2020
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik woon in **** te Ossendrecht, In het buitengebied is men bezig met het aanleggen van glasvezel kabel, bij mij ligt hij al de straat  Ook is de kabel al onder de weg door tot aan mijn woning aan gelegd Mijn vraag aan u is wanneer wordt de glasvezel aan gesloten binnen de woning en verder op de T.V. enz. Kan ik mijzelf aan melden bij KPN  ik heb nu ook T.V. en mobiel van KPN  Wij horen verder niets van vervolg aan sluiting

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door daan_deurloo 18 September 2020, 16:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Ik zou het adres weglaten.

Reputatie 7
Badge +24

Weet je wel zeker dat KPN überhaupt op dat netwerk beschikbaar zal zijn? Door welke organisatie word het aangelegd? Ik lees op internet Glasvezel Buitenaf. Klopt dat? Daarover levert KPN niet.

Reputatie 1

Bekijk deze pagina eens :

 

https://www.kpnnetwerk.nl/

Reputatie 1

Had nog iets vergeten misschien heb je hier ook iets aan:

 

https://www.breedbandatlas.nl/

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @piet jaantje 1948 nl 

Ik ben zo vrij geweest om jouw adres op kpnnetwerk.nl te controleren.

Jouw woning ontvangt internet via koper

Op jouw adres komt internet binnen via een koperkabel.
We zien jouw woning nog niet op de planning staan voor glasvezel.

 

Ik denk daarom niet dat KPN glasvezel bij jou aan het aanleggen is. Via een andere partij is KPN meestal niet beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +24

Bij ons gaat digitale stad glasvezel aanleggen. Wanneer weet ik nog niet, zal nog wel een paar jaar duren. Maar daarover levert KPN bijvoorbeeld wel. Glasvezel Buitenaf levert KPN volgens mij niet.

In Ossendrecht buitengebied is de glasvezel van Delta Fiber, daar levert KPN niet op. Zijn momenteel wel alle kabels door de buizen aan het blazen.

Reputatie 7
Badge +24

In Ossendrecht buitengebied is de glasvezel van Delta Fiber, daar levert KPN niet op. Zijn momenteel wel alle kabels door de buizen aan het blazen.

Ja glasvezel buitenaf is opgegaan in delta fiber las ik ergens.

Reageer