Beantwoord

Glasvezel in Steenwijkerland

  • 5 September 2019
  • 3 reacties
  • 415 keer bekeken

We hebben een brief gekregen van 'Glasvezel buitenaf', over de plannen om glasvezel aan te leggen in de kernen van Steenwijkerland. Daarvoor moeten we ons eerst aanmelden bij één van de vijf dienstaanbieders. Als 40% van de inwoners van een deelgebied (wij vallen onder deelgebied 'Vollenhove') zich aanmeldt, wordt in het hele deelgebied glasvezel aangelegd.

Nu zit KPN niet bij één van deze dienstaanbieders. Waarom niet? Is het in de toekomst wel mogelijk om via KPN glasvezel te krijgen? Of ben ik verplicht om over te stappen naar één van de vijf partijen die wel glasvezel aanbiedt in dit gebied (als ik glasvezel wil)?
icon

Beste antwoord door Joep1965 5 September 2019, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
KPN levert zelden of nooit over een netwerk van derden. De kans dat het gaat gebeuren is erg klein.

Of ben ik verplicht om over te stappen naar één van de vijf partijen die wel glasvezel aanbiedt in dit gebied (als ik glasvezel wil)?

Je geeft zelf het antwoord al.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Dija, welkom op het forum! Ik heb helaas weinig toe te voegen aan wat Joep en Galdor al zeggen. Als wij niet nu al bij de te kiezen aanbieders staan is de kans klein dat wij nog wel over dat netwerk gaan leveren.