Beantwoord

Glasvezel: interactieve TV doet het niet

• 12 mei 2018
  • 4 reacties
  • 265 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds donderdag avond kan de TV ontvanger de software niet meer laden , internet wifi en e-mail werkt allemaal , gemeld bij kpn zatermorgen monteur geweest en die was zo weer weg volgens hem was het een
interne storing in de regio eindhoven.
Maar nu zaterdag avond nog steeds geen TV , pas geabonneerd op ziggo sport maar de race van morgen
kan ik wel vergeten , en van Kpn hoor ik niks
icon

Beste antwoord door Erik_ 16 mei 2018, 10:42

De storing waar ik over schreef is inmiddels opgelost. Doet interactieve tv het bij jou ook weer, Joris, heb je de race kunnen zien?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Je kan ook tv kijken via je browser, dit werkt alleen als je thuis bent:
https://interactievetv.nl/
Reputatie 7
Een misschien beter alternatief is de iTV app op telefoon of tablet te gebruiken.
En als je dan een Android TV of een Chromecast hebt, dan kan je de race daar naar casten.

Hoe is die TV ontvanger eigenlijk aangesloten op de Experia Box? Rechtstreeks met een netwerkkabel, met een netwerkkabel via een switch of ander apparaat of m.b.v. een "draadloze" verbindingsset?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Joris, welkom op het forum! Ik zie dat je ook in het update-topic gepost hebt. Jammer te horen dat je al sinds donderdag problemen ervaart. We hebben inderdaad een storing lopen op dit moment rond iTV. Die concentreert zich op met name het opstarten van de tv ontvanger en het inloggen op iTV Online. Hier wordt volop aan gewerkt om dat zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt proberen of je via iTV Online (op computer of via de app) wel kunt kijken. Verder kan ik helaas alleen maar vragen om af te wachten.
Reputatie 7
Badge +28
De storing waar ik over schreef is inmiddels opgelost. Doet interactieve tv het bij jou ook weer, Joris, heb je de race kunnen zien?

Reageer