Beantwoord

Glasvezel Klarendal Arnhem

  • 10 August 2019
  • 9 reacties
  • 973 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Goedemiddag,

KPN gaat in Augustus beginnen met de aanleg van glasvezel in de wijk Klarendal in Arnhem. Wij zijn een maand geleden overgestapt naar Ziggo ivm de matige snelheid van KPN internet in postcode gebied 6822. Maar..wij komen nu terug omdat we weer KPN compleet willen worden voor TV, internet en bellen en mobiel. Mijn concrete vraag is: wanneer kan ik me opgeven ? Wanneer wordt die fase verwacht ?. We kunnen niet wachten en zijn blij dat we weer naar KPN terug kunnen .

icon

Beste antwoord door RBxx 10 August 2019, 15:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Ik neem aan dat je eerst nog 11 maanden moet wachten tot je het contract met Ziggo weer kunt opzeggen.

Los daarvan zul je ook eerst de fysieke glasvezelaansluiting in huis moeten hebben.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor uw bericht hsd. Nee tot mn stomme verbazing is de opzegtermijn bij Ziggo een maand. Dat is al enkele jaren zo begreep ik van mn buurman. Dat je eerst de fysieke aansluiting in huis gebracht moet krijgen door KPN begrijp ik. Ik ben echter benieuwd naar de termijn waarop je je kunt aanmelden voor mijn wijk en straat.
Reputatie 7
Badge +21
Kijk in de tussentijd eerst eens op de website van het netwerkbedrijf KPN: KPNnetwerkNL
Na het invullen van je postcode zie je de status. Ook kan je je dan aanmelden op de nieuwsbrief.
Houden ze je op de hoogte van de voortgang.
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel Ruud RBxx

Gaan we doen !
Reputatie 7
Badge +24
Als ik vragen mag: wat is er zo verkeerd aan Ziggo dat je weer graag terug wilt naar KPN?
Reputatie 3
Badge +1
Beste Nick83

Dank voor uw bericht, nou het gekke is eigenlijk helemaal niks. We hebben de nieuwe Next mediabox en eerlijk is eerlijk steengoed. Maar we waren en zijn enorme KPN mensen. Een soort nostalgisch A merk gevoel. We hebben al heel lang al onze mobiele abonnementen ook bij KPN. Het is een gevoel. Best wel bijzonder eigenlijk. Ik beschouw Ziggo meer als een Cowboy en KPN als een nuchtere deskundige en betrouwbare Nederlander. Gek eigenlijk haha, maar zo voelt dat.
Reputatie 7
Badge +24
Ok. Bijzonder. Ik snap er niets van, maar dat ligt vast aan mij 😄
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @HansBakker, welkom op het forum! Wat leuk om te lezen dat je weer terug wilt naar KPN. Hartstikke fijn dat dit kan nu er glasvezel wordt aangelegd in jouw wijk. Heb je je inmiddels aangemeld voor de nieuwsbrief van KPN Netwerk NL? Hopelijk is glasvezel snel gerealiseerd 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel !, ik ben heel blij dat we op korte termijn terug kunnen naar KPN en dan als gezin weer helemaal KPN compleet zijn. Dat levert toch heel veel voordeel op. Dank voor uw aardige bericht en het aanmelden

groet !

Reageer