Beantwoord

Glasvezel maar upload blijft steken op 10 Mbit

  • 2 June 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik glasvezel maar hetzelfde probleem. Ik haal hoogstens een upload snelheid van 10mbit. Nu denk ik dat het aan de modem ligt. Standaard modems zijn niet super. Iemand al een Fritzbox geprobeerd?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door SpruitBB 6 June 2023, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Hoe heb je dat gemeten?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @SpruitBB en welkom hier op ons forum :)

Net als @Joep1965 ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe je deze snelheid hebt gemeten; met een bekabelde verbinding of via de wifi? Wat ik je sowieso alvast aan wil raden, is om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Hoe snel is je download trouwens?

Goedemorgen @SpruitBB en welkom hier op ons forum :)

Net als @Joep1965 ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe je deze snelheid hebt gemeten; met een bekabelde verbinding of via de wifi? Wat ik je sowieso alvast aan wil raden, is om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Hoe snel is je download trouwens?

Volgens mij is dit topic afgesplitst van een ander topic over de PS5 upload snelheid.

Via een speedtest haal ik 200/200 zoals mijn abbonement.

Op de PS5 haal ik echter maar 10mbit. Ik heb mij hierin verdiept en ben erachter gekomen dat dit aan het PSN netwerk ligt

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @SpruitBB en welkom hier op ons forum :)

Net als @Joep1965 ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe je deze snelheid hebt gemeten; met een bekabelde verbinding of via de wifi? Wat ik je sowieso alvast aan wil raden, is om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Hoe snel is je download trouwens?

Volgens mij is dit topic afgesplitst van een ander topic over de PS5 upload snelheid.

Via een speedtest haal ik 200/200 zoals mijn abbonement.

Op de PS5 haal ik echter maar 10mbit. Ik heb mij hierin verdiept en ben erachter gekomen dat dit aan het PSN netwerk ligt

Klopt helemaal hoor, de snelheid die je via PSN te zien krijgt is niet representatief voor de snelheid die binnenkomt op je modem @SpruitBB. Fijn dat je hier inmiddels al duidelijkheid in hebt en ook nog bedankt voor het delen!