Beantwoord

Glasvezel Malden

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 801 keer bekeken

Ik heb al een jaar een glasvezel aansluiting , met CAIWAY als provider zou ik hier gebruik van kunnen maken waarom niet met KPN als provider die ik prefereer .
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 September 2019, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
KPN levert alleen op het eigen netwerk. Heeft vrijwel zeker met kisten te maken.
Deze vraag en dit antwoord heb ik hier al vaker gezien, helaas.
Maar, mag ik vragen wat je het nadeel van caiway vindt (i.v.m. kpn) ?
Ik ken caiway een beetje, ik kom het wel eens tegen bij een bezoek.
Reputatie 7
Badge +24
Die vraag stel ik hier ook weleens. Wat is er mis met ... Ik kreeg pas als antwoord: "Ja het werkt eigenlijk verrassend goed, maar wij zijn toch eigenlijk wel KPN mensen..." 🤔
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Cire Seorc.Welkom op het KPN Forum. Wat leuk om te lezen dat je graag een abonnement wilt afsluiten bij KPN. Op deze pagina kan je bekijken welke mogelijkheden er zijn op jouw adres, op dit moment en de komende 2 maanden. Op de vraag waarom KPN niet levert over het glasvezel netwerk bij jou in de buurt geeft Ward uitgebreide toelichting in dit topic.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Cire Seorc.Welkom op het KPN Forum. Wat leuk om te lezen dat je graag een abonnement wilt afsluiten bij KPN. Op deze pagina kan je bekijken welke mogelijkheden er zijn op jouw adres, op dit moment en de komende 2 maanden. Op de vraag waarom KPN niet levert over het glasvezel netwerk bij jou in de buurt geeft Ward uitgebreide toelichting in dit topic.

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!