Beantwoord

Glasvezel niet goed aangesloten door monteur

  • 22 July 2021
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Ik heb een vraag?

Gisteren kwam een monteur glasvezel aansluiten. En dat lukte dus niet. Toen gaf hij aan ik sluit je weer op de oude manier aan.(wel met nieuwe zwarte kastje)  Zo gezegd zo gedaan en ineens zei hij: tv doet het maar i net niet. Mijn vraag is hoe kan dat? Maar heb nog een vraag, jullie sturen vandaag een nieuwe monteur die het niet opgelost krijgt want zo zei hij: ik kan niet in dat kastje op straat.…

 

Hoe komt dat dan? Toch raar een monteur sturen die A de glasvezel niet gemaakt krijgt en ook i net niet gefikst krijgt. 

 

Vandaag weer een nieuwe afspraak gemaakt voor maandag as. Dus ik kan heel het weekend helemaal niks noppes Nada…

 

Sturen jullie maandag wel iemand die het kan oplossen of mag ik nog meer vrij nemen om thuis te blijven voor jullie monteurs???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 July 2021, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Ramon076 . Welkom op het forum.

Wat een nare gang van zaken. Als ik het goed begrijp kwamen ze jou van koper op glas overzetten? Klopt dat?

Wat werkt er nu wel op de oude verbinding? Dat is mij niet helemaal duidelijk.