Beantwoord

Glasvezel Nieuwbouw

  • 9 September 2019
  • 6 reacties
  • 319 keer bekeken

Ons huis is samen met 9 andere huizen in het blok in april opgeleverd. Alle andere 9 buurhuizen hebben een actieve glasvezel verbinding, behalve ons huis. Ik ben al 3 maanden elke week aan het bellen met zowel KPN als KPN Netwerk NL, maar iedere week krijg ik hetzelfde bericht. Mevrouw de vraag ligt bij de uitvoerder ik heb geen nieuws voor u, u zult nog even geduld moeten hebben. Inmiddels is mijn geduld een beetje op en probeer ik via andere kanalen te kijken of ik iemand kan treffen die mijn probleem serieus neemt.
* Wie kan mij duidelijkheid geven over dit probleem en vertellen wanneer het is opgelost?

Ik zou graag in contact komen met een afdeling die hier wel iets in beweging krijgt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 September 2019, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @SilK88 . Dat duurt allemaal wel érg lang. Ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent.
Is jouw woning destijds wel voorzien van een aansluiting? Of moet die nog apart aangelegd worden?
Kun je anders je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken.
Hoi @Erwin_ ik heb mijn profiel aangevuld. Onze woning is gewoon netjes voorzien van een aansluiting.
Ai, dat is een behoorlijk dossier geworden. Ik zie dat dit bij de juiste partij ligt maar de order is helaas nog niet leverbaar. Waarom kan ik niet vertellen maar het zal met het fysieke netwerk en/of centrale te maken hebben.
Ik zie tevens dat je een actieve klacht hebt lopen. Begrijpelijk uiteraard. Deze collega heeft recentelijk in het ticket gevraagd of hier extra naar gekeken kan worden en er is ook telefonisch contact met jou geweest.
Het is niet dat ik het niet wil maar ik kan hier vanuit het forum helaas niks in betekenen. Je case staat actief bij de klachtenafhandeling en zij zullen weer contact met jou zoeken. Als zij de mogelijkheid hebben om het te bespoedigen of te escaleren zullen ze het niet nalaten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier een moedeloos gevoel aan overhoud. 😞
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
@Erwin_ het leek even na 3 klachten te hebben ingediend alsof er beweging in de zaak zit. Helaas blijkt het tegendeel. Ik ben inmiddels weer gebeld met het verhaal dat we wederom 10 werkdagen moeten wachten in de hoop dat er dan meer duidelijk wordt. Inmiddels is voor mij de zaak dusdanig hopeloos dat ik me afvraag of KPN wel weet hoe ze een dergelijke glasvezel lijn actief moeten krijgen. Wat kan jij nog voor me doen? Want intern escaleren lijkt helaas niet voldoende
Helaas kan ik hier helemaal niks aan doen. Als ik de technische notities lees, kan er nog niet geleverd worden omdat er fysiek nog iets mist.
Ik snap heel goed dat je hier een hopeloos gevoel aan overhoud. Intern/administratief kunnen wij zaken nog wel eens escaleren maar we hebben helaas geen mogelijkheid om partijen die verantwoordelijk zijn voor de fysieke oplevering te bespoedigen. Ik betreur de gang van zaken zeer.