Beantwoord

Glasvezel nieuwbouwwoning beschikbaar niet in postcodecheck

  • 18 July 2019
  • 8 reacties
  • 245 keer bekeken

Badge
Volgens de kpnnetwerk site : "Gefeliciteerd! Uw nieuwbouwwoning beschikt over een eigen glasvezelaansluiting."

Maar als ik wil bestellen op de KPN site dan zegt de postcode check: max. 100/10 (koper dus)
Er is geen koper aanwezig dus dat gaat zeker niet lukken.
Hoe kan ik een abonnement op glasvezel afsluiten?

(profiel aangepast met postcode etc.)
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 July 2019, 12:41

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @voyager2003 , klik eens op onderstaande link en vul je postcode/huisnummer in, dan kun je precies zien wat er (in de naaste toekomst) op jouw adres leverbaar is:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Succes.
Badge
Vreemd.. Vul ik alleen de postcode in dan komt onder alternatieve netwerk adressen het juiste huisnummer naar voren. Kies ik die dan krijg ik:
Let op: Geen correct KANVAS adres
Error WBA Portal / FPI returned errorcode 202: adres onbekend
Status Geen geplande upgrades gevonden in komende 2 maanden

Volgens https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status is er toch echt glasvezel.
Het gebouw (woontoren) is voor de helft opgeleverd, de rest volgt maandag.
Badge
Niemand verder enig idee?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @voyager2003, Goed dat je aangeeft dat er verschillen zitten in de websites wat betreft de snelheid op je adres. Wanneer er net glasvezel is aangelegd op jouw adres, kan het even zijn voordat de snelheid is aangepast in de Fourstack tool. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik het voor de zekerheid even na bij mij collega's van KPN netwerk en zoek ik uit wanneer je glasvezel kunt aanvragen. Stuur je hier een bericht als je de gegevens hebt ingevuld?
Badge
Postcode, huisnummer en woonplaats staan erin. Klantnummer heb ik nog niet, het gaat om een aanvraag 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @voyager2003, Vanaf 23 juli is het mogelijk om gebruik te maken van de glasvezelverbinding. Via onze klantenservice kun je al wel een aanvraag doen als je dat wil. Ik kan er eventueel voor zorgen dat je hiervoor gebeld wordt door een collega van mij. Als je dat wil. Kun je dan aangeven welk pakket je graag zou willen afsluiten en je telefoonnummer toevoegen aan het forumprofiel? Als je nog meer informatie wilt hebben over onze tv/internet pakketten, kun je je vragen ook kwijt bij mij.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @voyager2003, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
Bedankt, de aanvraag loopt inmiddels. Ik kom er verder wel uit.

Reageer