Beantwoord

Glasvezel nog steeds niet gerealiseerd. Kan geen glasvezelbestelling plaatsen

  • 21 September 2021
  • 11 reacties
  • 146 keer bekeken

In onze wijk is glasvezel aangelegd incl de kabel in onze tuin. Door een misverstand ligt de kabel op een andere plek dan nodig om een aansluiting in de meterkast te maken. De firma die de aansluiting wilde doen gaf aan de wijziging aan het project coördinator door te geven die contact met ons zou opnemen. Dit is nu een half jaar terug en ik heb geen idee hoe en wie te contacteren. Als ik een abonnement bij KPN wil afsluiten krijg ik dan ook glasvezel niet aangeboden op mijn postcode en is het dus ook niet interessant om over te stappen van 

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 September 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Glasvezel kan ook aangelegd worden in opdracht van andere aanbieders zoals Delta en T-mobile dat hoeft niet perse KPN te zijn. Als je de Postcode check uitvoert op de KPN website is glasvezel dan beschikbaar of niet ??

Was in opdracht van KPN.

Reputatie 5
Badge +6

is het volgens de Postcode check mogelijk om Glasvezel aan te vragen bij KPN ?? 
 

Je kan altijd voor de zekerheid even kijken op deze pagina https://www.kpnnetwerk.nl 

is het volgens de Postcode check mogelijk om Glasvezel aan te vragen bij KPN ?? 
 

Je kan altijd voor de zekerheid even kijken op deze pagina https://www.kpnnetwerk.nl 

Dat kan je ook bereiken via het email adres dat daar op staat. 

Ik dacht trouwens dat glasvezel altijd wordt aangelegd onder auspicien van de gemeente waar je woont. Die kun je misschien ook wel een emailtje sturen met verdere informatie. 

Reputatie 5
Badge +6

Gemeente geven volgens mij alleen vergunningen af voor de aanleg van glasvezel

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het KPN forum, @KdJSr! Ik zie dat mede-forumgebruikers @CorL en @Dragons je al verder hebben proberen te helpen. De informatie die zij geven, klopt. Maar voor de volledigheid:

Op de website van KPN Netwerk kan je controleren of glasvezel op jouw adres beschikbaar is of komt. Is glasvezel volgens de website van KPN Netwerk beschikbaar, maar geeft de postcode check op onze website aan dat glasvezel niet beschikbaar is? Dan is het goed om contact met KPN Netwerk op te nemen. Zij gaan namelijk over de aanleg van glasvezel en kunnen je verder helpen. Zonder KPN Thuis abonnement kan ik -de provider KPN- je helaas niet verder helpen.

Beste denise, de kabel ligt al in de tuin maar is niet afgemonteerd. Er zou een half jaar geleden contact met ons worden opgenomen en wij zijn redelijk geduldig maar gaat nu toch wel erg lang duren (ik heb overigens al een mobiel abonnement bij KPN).

mvg

Badge +19

Je zal je dan toch moeten wenden tot kpnnetwerk. Dat is het bedrijf dat de aanleg doet. Hier ben je bij kpn de provider en die doen niets met de aanleg.

(ik heb overigens al een mobiel abonnement bij KPN).

 

Ja maar uit niets bleek dat. Ik denk dat je hier even je profiel moet invullen, dan kan Denise of een andere moderator het misschien proberen, ik heb gezien dat moderators veel snellere wegen hebben naar “KPN Netwerk” dan jij en ik.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Vul als het kan dan wel je KPN klantnummer of iets anders in. Maar via jouw adresgegevens kunnen ze dan ook wel jouw abonnement achterhalen. (ter verificatie vragen ze dan de laatste 3 cijfers van je banknummer zoals dat op jouw KPN factuur vermeld staat). 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik had misschien specifieker moeten zijn: zonder KPN Thuis abonnement kan ik niets. Ik moet je daarom toch vragen contact met KPN Netwerk op te nemen. Zij gaan over de aanleg en het afmonteren van glasvezel.

Reputatie 7
Badge +10

@KdJSr Ik kan wel voor je kijken op welke status in de administratie je adres staat en waarom dat er voor zorgt dat je niet kan bestellen. Dan kan je daarna de klantenservice van KPN Netwerk gerichter bellen of mailen.

Dan vraag ik je wel om je adres in een DM naar me te sturen. Ik kan namelijk niet in je profiel kijken zoals de forummedewerkers hier wel kunnen.