Beantwoord

glasvezel of ziggo koper

• 3 november 2017
  • 4 reacties
  • 479 keer bekeken

Hallo
ik wil overstappen op kpn glasvezel alleen ben ik erg geschrokken van de snelheid die ze leveren.
ik heb nu 200 / 40 bij ziggo voor ongeveer 60 euro
als ik dat vergelijk met kpn kom ik daar niet aan of ben veel duurder uit.

Glasvezel is natuurlijk wel veel stabieler ik schommel vreselijk bij ziggo met snelheid.
Ik internet alleen en download zo af en toe maar er zijn wel 2 computers en 2 mobiele telefoon op het netwerk die dus alleen internetten dus geen film of netfilx

Ik heb glasvezel in mijn huis en het is stabiel maar ja de prijs en de snelheid dat is even de vraag
als ik soms download dan heb ik 120 kb/sec er schommelend vandaar dat ik iets stabielers zoekt

wie kan mij raad geven ?

alvast bedankt

jan
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 3 november 2017, 16:05

ja ongeveer 100 ik heb nu veel meer wat ik eigenlijk niet nodig heb
Het hangt er ook nog weer vanaf hoe het huishouden is geregeld. Een voorbeeldje, ik woon alleen en heb glasvezel met 80mbit up en 70 down. Daarmee haal ik bij het het downloaden vaak wel rond 8 á 9 MB/s op downloadbasis. Glasvezel is een eigen lijn en hoef je niet te delen met de buren, ook blijft de snelheid altijd wel gegarandeerd.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Naar welke snelheid kijk je precies bij KPN? Ik vermoed namelijk dat je naar de 500 kijkt terwijl 100 eigenlijk "genoeg" is naar mijn idee.

Robin
Reputatie 7
Badge +10
Het hangt er ook nog weer vanaf hoe het huishouden is geregeld. Een voorbeeldje, ik woon alleen en heb glasvezel met 80mbit up en 70 down. Daarmee haal ik bij het het downloaden vaak wel rond 8 á 9 MB/s op downloadbasis. Glasvezel is een eigen lijn en hoef je niet te delen met de buren, ook blijft de snelheid altijd wel gegarandeerd.
Ik zit in een appartementencomplex dus zal ik zeker delen met de buren ik zal in eerste instantie wel 100 nemen uppen kan altyd nog

Bedankt voor de info

Jan

Reageer