Beantwoord

Glasvezel werkt niet

  • 21 September 2023
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben een nieuwe klant maar mijn glasvezel werkt niet. Ik heb alles goed aangesloten. Ik weet zeker dat het ligt aan de centrale en/of wijkkast. 

icon

Beste antwoord door jimny 21 September 2023, 16:06

Bekijk origineel

7 reacties

@Nannie21  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

Hallo @Nannie21 heb je al wel een bericht per SMS of mail gehad dat je verbinding nu actief is?

Op welke datum zou de verbinding opgeleverd worden?

 

Reputatie 1

Hallo @Nannie21 heb je al wel een bericht per SMS of mail gehad dat je verbinding nu actief is?

Op welke datum zou de verbinding opgeleverd worden?

 

Op 12 september al.

Reputatie 1

@Nannie21  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

Heb ik gedaan en morgen komt er een monteur maar ik woon in een appartement wat 1 jaar oud is dus alles is goed en nieuw. Tevens heb ik alles correct aangesloten. 

@Nannie21  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

Heb ik gedaan en morgen komt er een monteur maar ik woon in een appartement wat 1 jaar oud is dus alles is goed en nieuw. Tevens heb ik alles correct aangesloten. 

Mooi zo, laat je hier nog even de afloop weten 

Reputatie 1

@Nannie21  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

Heb ik gedaan en morgen komt er een monteur maar ik woon in een appartement wat 1 jaar oud is dus alles is goed en nieuw. Tevens heb ik alles correct aangesloten. 

Mooi zo, laat je hier nog even de afloop weten 

Uiteraard. Ik vind het zonde dat er een monteur moet komen. Jammer dat ze niet gelijk kunnen zien dat het met de centrale te maken heeft. Denk dat ze dat zijn vergeten. Bedankt voor jullie reacties 😃👍🏻

Reputatie 1

@Nannie21  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken 

Heb ik gedaan en morgen komt er een monteur maar ik woon in een appartement wat 1 jaar oud is dus alles is goed en nieuw. Tevens heb ik alles correct aangesloten. 

Mooi zo, laat je hier nog even de afloop weten 

Hoi het was binnen 1 min opgelost. De monteur kwam en zoals ik al dacht lag het aan de centrale. 

Reageer