Beantwoord

Glasvezel wordt aangelegd, kan ik dat gebruiken?

  • 29 November 2019
  • 3 reacties
  • 378 keer bekeken

Binnenkort krijg ik de beschikking over glasvezel.

Ben ik verplicht over te stappen naar een andere provider of kan ik gewoon gebruik blijven maken van mijn huidige provider, te weten KPN. ?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 December 2019, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Dat hangt er van af wie de glasvezel aanlegt. Als het KPN is kun je bij KPN blijven. Als het een andere partij is waarmee KPN geen overeenkomst heeft niet.

Ik neem aan dat bij de informatie die je hebt gekregen over de aanleg ook is opgegeven welke providers er beschikbaar zijn. Als KPN er niet bij staat moet je overstappen.

Reputatie 7
Badge +9

@Machiel Geers  je kan ook bij KPN blijven met wat je nu hebt. Het is natuurlijk niet verplicht om over te stappen naar glasvezel.

Reputatie 7

Hoi @Machiel Geers, welkom bij ons op het forum. Het is inderdaad afhankelijk van wie het glasvezel aanlegt. T-Mobile is bijvoorbeeld ook bezig met een eigen netwerk aanleggen in Den Haag, daar kunnen wij niet over leveren. Als het het netwerk is waar wij gebruik van maken, zal je daar gebruik van kunnen maken met ons abonnement. Op de website van KPN NetwerkNL kan je jouw postcode en huisnummer invoeren, dan krijg je te zien of jouw adres door hen wordt aangesloten of niet.

Wat geeft die site aan?