Beantwoord

Glasvezelaansluiting gereed , maar geen reactie na zelfs 2 x aanmelden voor abbo.

  • 29 November 2019
  • 13 reacties
  • 138 keer bekeken

Badge

In juni heb ik een aanvraag gedaan voor een abonnement van kpn 500/500, die in zou gaan als we de aansluiting gereed hebben.

De aansluiting is gereed en ik wordt doodgegooid met mailtjes van kpnnetwerk dat ik vooral maar een abonnement moet gaan afsluiten...want mijn aansluiting werkt!

Gebeld met kpn , mijn aanvraag van juni is helaas niet verwerkt. Kan gebeuren.

18 november een nieuwe aanvraag gedaan , weer geen reactie…

Ook niet op mail, druk zeker?

Geprobeerd te bellen…… word je in de wacht gezet….

Geeft geen goed gevoel.

Hoe lang duurt het voor KPN reageert naar potentiële nieuwe klanten?

Ik vraag mij nu ook af, als je wel een abonnement neemt en je hebt een probleem, wordt je dan überhaupt geholpen?

Dat glasvezel lijkt me nu niet meer zo’n goed idee.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 December 2019, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo thooijer, wat leuk dat je glasvezel hebt, en dat je bij ons een abonnement wilt. Wat ontzettend jammer, en vreemd ook, dat je verder niets hoort. Dit pak ik graag met je op. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier even laten weten als je dat gedaan hebt? 

Badge

Ingevuld

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, thooijer! Ik zie hier inderdaad dat het niet zo vloeiend loopt. Wat ik ook zie is dat mijn systeem aangeeft dat glasvezel vanaf 4 december officieel te bestellen is. Ik stel dan ook voor, om de kans op opnieuw uitvallen te minimaliseren, dat we op de 4e de order opnieuw invoeren. Als dat akkoord is, wil je dan in je profiel ook een telefoonnummer vermelden waarop je bereikbaar bent? Dan zorg ik dat we dan contact met je opnemen. 

Badge

Dat lijkt me prima Erik.

Ik ben op 4 December tussen 10:00 en 14:00 niet bereikbaar, maar tussen 8:00 -10:00 en na 14:00 wel.

Bedankt. 

Badge

Jammer , is niet echt gelukt.

Ben niet gebeld.

Badge

Heb ook even op de facebook pagina rondgeneusd van KPN Netwerknl ...community.

Het blijkt dat ik niet de enige ben die wordt genegeerd.

Ik doe in ieder geval geen moeite meer, dat spaart een hoop ergernis….

Reputatie 7
Badge +30

Mijn excuses, @thooijer! De datum is in onze systemen weer verschoven. Daarom wilden we de kans nog niet nemen zonder wat meer navraag. Maar ik ben vervolgens vergeten dat ook hier bij jou aan te geven :(

Wat we zien is dat je aanvraag er wel is, maar dat we die nog niet daadwerkelijk kunnen gaan uitvoeren omdat wij nog steeds niet de eindmelding vanuit KPN NetwerkNL hebben gekregen. En zonder die melding, kunnen wij niet gaan leveren. De datum waarop we dit nu verwachten is van 4 december naar 18 december gegaan. 

 

Dat betekent dat, als we inderdaad op dat moment de eindmelding binnen hebben, we dan contact met je opnemen.

Badge

Dank je voor je moeite Erik.

En begrijp me niet verkeerd, maar ik vind de manier waarop e.e.a. aangevlogen wordt door KPN niet bijzonder professioneel. Als potentiële klant wordt je voortdurend op het verkeerde been gezet door de gestage stroom van nieuwsbrieven en mailtjes.

Je wordt als het ware gepushed om maar een provider en een abbonement te kiezen en af te sluiten.

Als je dit dan vervolgens doet, kan het niet verwerkt worden. Misschien is het handig om goed te communiceren dat de glasvezel er wel ligt , maar dat hij nog niet in bedrijf kan worden gesteld. Dan zijn de verwachtingen niet zo hoog.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp je gevoel helemaal, thooijer. Het lastige in deze is dat KPN NetwerkNL wel een onderdeel is van KPN, maar niet hetzelfde is als KPN de provider. KPN NetwerkNL is eigenlijk de provider van de providers. Dus niet alleen van ons maar ook van anderen die via het KPN Netwerk leveren. Daarom zijn er wettelijke regels omtrent de scheiding tussen hen en ons. Wat ook betekent dat de invloed die wij kunnen uitoefenen in dit soort gevallen beperkt is. Dat wil zeggen dat ik je opmerkingen en feedback intern doorgeef. Maar dat ik niet kan zeggen of en wat er mee gedaan wordt. Verder kunnen wij op dit moment ook alleen maar afwachten tot we de eindmelding binnenkrijgen.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de aanvraag inmiddels echt actief is, thooijer, en dat morgen de monteur komt om de aansluiting in orde te maken. Het is jammer dat het zo lang geduurd heeft, maar ik ben blij dat je zo dan in ieder geval voor het einde van het jaar nog diensten gaat hebben :slight_smile:

Badge

Ben benieuwd, modem/router en tv kastje zijn ook binnen inmiddels.

 

Badge

Nog even een update, alles werkt inmiddels naar behoren.

Als het blijft werken zoals nu ben ik tevreden.

Vriendelijke groet,

Tonny Hooijer

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn om te horen, Tonny! Dat is dan een goed begin van het nieuwe jaar zo :)