Vraag

Glasvezelaansluiting niet gereed?

  • 13 July 2021
  • 28 reacties
  • 505 keer bekeken

Hi,

 

Gisteren is een monteur geweest en deze heeft een zwart glasvezelkastje aangesloten op de glaskabel. Dit is een Nokia G-010G-Q met een WAN patch naar de KPN box 12. Sindsdien knippert het PON ledje op de glasbox. 

Ook verwarrend is dat de KPN installatie app deze glasbox niet weergeeft in de keuze lijst.

Ik vermoed dat er iets nog moet worden geactiveerd. Als ik in mijn bestelstatus kijk, zou het vanaf 12 juli moeten zijn aangesloten. 

Wat nu verder? 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Ne0tec Wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. 

Ik heb gezocht of ik meer informatie kon vinden en voor zover ik kan zien is er gister contact geweest met een collega. Klopt dit inderdaad? 

Nou even een update... Er komt straks een KPN monteur.
We werden zojuist vriendelijk gebeld met dat hij onderweg is, maar eerst nog langs de centrale moest. 

 

Ik ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +15

@Ne0tec Wat fijn dat de monteur geweest is, en als ik het goed zie dan werkende diensten nu ook. 

Klopt het dat er nog een verzoek loopt voor compensatie in verband met de overstapservice?