Geachte heer/mevrouw,
In mijn woning is glasvezel tot buiten de woning getrokken. Ik heb contact gehad om deze in de woning te krijgen en toen is aangegeven dat deze wordt aangesloten indien er een glasvezelabonnement is besteld. Vervolgens heb ik deze bestelling op 31-05 al gedaan met bestelnummer *** bij KPN B.V. Tot op heden heb ik reeds meermaals gebeld of dit aangesloten kan worden maar ik wordt van KPN internet, doorgestuurd naar KPN netwerk, vervolgens naar Volker Telecom en weer terug naar KPN netwerk. Elk van de bedrijven zegt dat de ander eerst iets moet doen waardoor het vastloopt. Inmiddels heb ik dit hele rondje al zeker 4 keer gebeld maar ik lijk vast te zitten en geen van de bedrijven en medewerkers kunnen mij helpen. Graag hoor ik wanneer de glasvezel tot in de woning geïnstalleerd kan worden. Indien dit niet kan dan wil ik graag de bestelling annuleren, aangezien ik er al bijna 3 maanden op wacht en geen van mijn belletjes resulteren in een oplossing. Er wordt geadverteerd dat de woning aangesloten wordt wanneer een glasvezelabonnement wordt besteld, hier lijken jullie niet aan te voldoen. Daarnaast ben ik ook erg teleurgesteld in het feit dat geen van de medewerkers de verantwoordelijkheid neemt om mij te helpen, ook al heb ik al meermaals uitgelegd dat doorverbinden niet helpt omdat ik daarna gewoon weer doorgestuurd wordt. Ik hoor graag of er een oplossing is op de woning aan te sluiten.
Met vriendelijke groet,
Tim
Admin: bestelnummer verplaatst naar forumprofiel
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel