Beantwoord

Glasvezelkastje defect

• 6 april 2015
  • 1 reactie
  • 2027 keer bekeken

Vanavond ging het glasvezelkastje ineens defect. Dacht eerst dat het aan de stroomkabel lag maar met een andere werkende kabel kregen we ook niks meer aan de praat. Wat nu? Bij wie moeten we nu zijn?
icon

Beste antwoord door Nienke_ 6 april 2015, 07:21

Hoi Thimo,

Welkom op het forum.

Ai! Dat is niet fijn. Ik help je zo snel mogelijk verder. Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de abonnementhouder in een privébericht?

Ook verneem ik graag hoe de lampen op de glasvezelaansluiting momenteel branden zoals hier aangegeven. Vaak helpt het al om de adapter van de aansluiting tijdelijk een minuut stroomloos te maken. Wanneer de lampen correct branden verneem ik graag hoe ze branden op de KPN Experiabox.

Ik hoor het graag.

NIenke

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Thimo,

Welkom op het forum.

Ai! Dat is niet fijn. Ik help je zo snel mogelijk verder. Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de abonnementhouder in een privébericht?

Ook verneem ik graag hoe de lampen op de glasvezelaansluiting momenteel branden zoals hier aangegeven. Vaak helpt het al om de adapter van de aansluiting tijdelijk een minuut stroomloos te maken. Wanneer de lampen correct branden verneem ik graag hoe ze branden op de KPN Experiabox.

Ik hoor het graag.

NIenke

Reageer