Beantwoord

glasvezelproblemen Tholen

  • 3 December 2019
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Ook hier vanaf 27/11 pappen en nathouden. Geen tv geen radio geen internet en elke dag om 1800 zal het gefixt zijn… oh nee, zojuist hebben ze het maar 2 dagen doorgeschoven. Verder geen enkele informatie.. lees net in dit forum dat er een breuk in de kabel zit. Uw klanten hebben geen begrip als geen enkele informatie beknd gemaakt wordt. Doet u daar iets mee? Zelfs uw eigen medewerkers lijken geen info te hebben. Niet goed.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 December 2019, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Sandra, wat vervelend dat je al een week problemen hebt! Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik nakijken wat er aan de hand is en hoe lang dit nog gaat duren.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Sandra. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem is opgelost.