Vraag

Glasvezelsnelheden komen niet in de buurt van de 200/200

  • 6 June 2022
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

De glasvezel verbinding is op zijn best grillig te noemen in de snelheid.
Zelf heb ik een 200/200 verbinding.
Hierbij wat voorbeelden:

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/2e071e10-e267-11ec-b876-372e5feea846

en

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/709321b0-e367-11ec-bdee-dfb6cb31f3a9

 

Bij de laatste check was het weer in orde maar dat was in het pinksterweekend.
Wat ik super irritant vindt is dat het onmogelijk is een mailtje te sturen naar KPN  en er alleen doordeweeks contact mogelijk is.
Die computer die vraag/antwoord doet mogen ze ook bij het grofvuil zetten want die snapt er geen barst van.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo Jos het beste kun je bekabeld meten op een Windows-pc waar je via de MSstore de Ookla-app downloadt, die geeft de meest accurate snelheid weer.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JosV31 en bedankt voor je berichtje :)

Hoe meet je deze snelheid precies; met een bekabelde verbinding of via de wifi? Wat sowieso geen kwaad kan is om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Voor direct contact kun je ons bellen op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken, dan zorgt de computer ervoor dat je wordt doorverbonden met een medewerker. Het is inderdaad niet mogelijk om ons te mailen. Je kunt ons naast telefonisch ook via social media (Facebook & Twitter) contacten! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JosV31, wat is op dit moment de stand van zaken en kan ik je hierin nog van dienst zijn?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @JosV31, omdat we niks meer van je hebben vernomen, ga ik er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen en daarom sluit ik dit topic!