Beantwoord

Glasvezelverbinding activeren

  • 8 November 2019
  • 4 reacties
  • 863 keer bekeken

Goede morgen,

Gisteren is mijn glasvezelmodem geplaatst en geprobeerd deze te activeren maar helaas is dat niet gelukt. Ik kreeg hedenmorgen het volgende mailtje.

 Beste klant, wij hebben geprobeerd u te bereiken om uw aansluiting werkend te krijgen. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Wilt u ons

z.s.m. bellen op 0800-0201557 (gratis)?
Uw toegangscode is 3388446.
Kies optie 1 en daarna optie 2?(ma t/m vrij van 08.00-18.00). Mvg, KPN 

Ik was thuis en bereikbaar met een vast en mobiel nummer maar geen melding ontvangen, en bij mijn actie om z.s.m. te bellen, wordt steeds gemeld dat de toegangscode onjuist is.

Ik heb geprobeerd om deze afdeling met 0800-0201557 te bereiken via hulp van 08000402 maar daar konden ze mij ook niet doorverbinden.

Wat moet ik doen om z.s.m. contact met die afdeling te hebben.

Groet Nico

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Nick70 22 November 2019, 20:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier @Nick70. Wat vreemd en vervelend dat de toegangscode, maar voornamelijk de verbinding blijkbaar niet werkt. Volgens mij heb je inmiddels contact gehad met ons, kan dat kloppen? Als ik hierin nog wat kan betekenen dan hoor ik dat graag.

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier@Nick70. Wat vreemd en vervelend dat de toegangscode, maar voornamelijk de verbinding blijkbaar niet werkt. Volgens mij heb je inmiddels contact gehad met ons, kan dat kloppen? Als ik hierin nog wat kan betekenen dan hoor ik dat graag.

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hallo Paul, Sorry dat ik hier niet eerder op gereageerd heb, maar na het bewuste weekend heeft KPN zelf contact gezocht en een snelle afspraak met de monteur gemaakt.

Deze kwam een paar dagen later, en binnen een minuut nadat hij binnen was had ik een super glasvezel verbinding. Dus uiteindelijk super geregeld.

Mijn dank daarvoor.

Reputatie 7
Badge +25

Hallo Paul, Sorry dat ik hier niet eerder op gereageerd heb, maar na het bewuste weekend heeft KPN zelf contact gezocht en een snelle afspraak met de monteur gemaakt.

Deze kwam een paar dagen later, en binnen een minuut nadat hij binnen was had ik een super glasvezel verbinding. Dus uiteindelijk super geregeld.

Mijn dank daarvoor.

Geen excuses nodig. Zolang het maar is opgelost! Bedankt dat je het nog even laat weten.