Beantwoord

Glasvezelverbinding PS4 valt steeds weg

  • 20 July 2019
  • 4 reacties
  • 376 keer bekeken

Hoi,

Sinds drie weken ben ik verhuisd naar een nieuw appartement. Ik heb destijds besloten om glasvezel internet te nemen van KPN met snelheid tot 200mb/s. Ik ben ook in het bezit van een PS4. Deze is normaliter niet aangesloten op een kabel.

Wanneer ik mijn PS4 aan heb valt het internet op de PS4 om de 5 minuten uit. Online gamen zit er dus eigenlijk niet in. Met andere apparaten (laptop, telefoon, televisie) heb ik hier geen last van. Ik zie op dit forum en ook op andere plekken dat dit probleem vaker voorkomt. Ik heb de router al gerest en ik heb UPnP ook geactiveerd. Ook heb ik het geprobeerd met een Ethernetkabel. Dat hielp ook niet.

Ik ben in het bezit van de Expedia v10a. Is er iemand die mij verder kan helpen?

Wil je meer weten dan hoor ik het graag 🙂 Bedankt!

Groeten,

Wouter
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 July 2019, 08:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Wausser92, Wat jammer dat je sinds de verhuizing nog niet op een normale manier een spelletje hebt kunnen spelen op je PS4. Zou je jouw Experiabox eens een reset willen geven? Hoe je dit kunt doen leggen we uit in dit topic. Hopelijk lukt het je daarna op fatsoenlijk gebruik te maken van je PS4. Anders hoor ik het graag. Zou je dan ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan controleer ik je verbinding.
Reputatie 7
Badge +19
@Wausser92 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Dag @Marina_

Ik heb sinds een week geen last meer van uitvallend internet op mijn PS4. Geen idee hoe. Maar alles werkt nu goed!

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Geen dank! Het belangrijkste is dat het werkt 😉 Mocht je toch weer problemen ervaren, stuur gerust weer een bericht.

Reageer