Beantwoord

glazvezel kabel breuk

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Goedemiddag,

 

vorige week heeft een monteur gemeten en geconstateerd dat er op 43 m van mijn appartementje een breuk zit !

deze monteur heeft hier melding van gemaakt en hier heb ik maandag over gebeld met kpn 

word ik van kastje naar de muur gestuurd vier verschillende medewerkers aan de lijn gehad maar konden niks hiermee doen ! Wie moet ik nou contacteren om de kabelbreuk te laten fixen zodat ik eindelijk eens verbinding heb met alles 

mvg

 

Patrick 

icon

Beste antwoord door Pdjk1979 6 December 2019, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Pdjk1979 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je niet het idee krijgt dat het probleem serieus genomen wordt. Ik begrijp dat alle diensten er nu uit liggen? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

 

Hoi @Pdjk1979 . Je hebt mij een privéberichtje gestuurd met de melding dat je het profiel hebt aangevuld. Maar ik zie nog niks.

Kun je het nogmaals proberen? Of mij een privéberichtje sturen met alle info?

Het hoeft niet meer er word aan gewerkt door kpn 👍🏻
 

mvg

patrick 

Oh, gelukkig maar. Dan heb ik er vertrouwen in.

Mocht er onverhoopt toch nog iets misgaan, laat het mij weten! Fijn weekend.