Vraag

Glazvezel werkt niet en slechte communicatie KPN

  • 24 November 2022
  • 10 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds een aantal weken is


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

@Husi  Kunt u aangeven wat er precies niet werkt?

Reputatie 7
Badge +13

@Husi Zou je dat verder kunnen toelichten dan denk ik even met je mee!

Sinds een aantal weken heb ik een glasvezelaansluiting maar nog steeds geen verbinding.

Inmiddels zijn er al drie monteurs langs geweest en die krijgen het ook niet aan de praat.

Het kastje geeft een groen lampje en het alarm lampje brand rood.

Er is mij verteld dat de patch in de verdeelkast mogelijk vervangen moet worden.

Vervolgens is er een ticket aangemaakt bij een bedrijf dat Allinq heet.

Zojuist met het desbetreffende bedrijf gebeld en die weten van niks.

Daarna contact opgenomen met KPN netwerk en die geven aan dat KPN de provider ( monteur) een verkeerde ticket heeft aangemaakt.

Daarna weer gebeld met kpn de provider en die geven aan dat de glasvezel hoort te werken.

 

Slechte communicatie, overweeg om alles te cancelen en terug naar Ziggo te gaan.

De monteur van KPN die gister langs kwam wilde mij overzetten op glasvezel, terwijl de verbinding nog niet werkte. Hij wist helemaal niks van de storing af. Gelukkig stond ik erbij anders had ik nu geen internet gehad. ( mijn huidige verbinding is nog steeds dsl).

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Wat jammer dat de overstap dan zo stroef verloopt en ik zal kijken of ik de status kan achterhalen. Zou je dan jouw profiel verder kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gedaan is? Dan kijk ik even mee. Even voor mijn beeldvorming de kabel en het glasvezelpunt zijn al wel naar binnen gebracht in de meterkast?

De kabel en het glasvezelpunt zitten al in de meterkast. ( al weken geleden geplaatst).

Ik heb het profiel bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb even gekeken en het is niet direct een probleem met de aansluiting bij jouw thuis . Er gaat verder in het netwerk iets mis waar nu een onderaannemer voor is aangestuurd. Dat is wat ik lees in de bon van de monteur die op 23 november is geweest. De onderaannemer gaat nu aan het werk en er zal dan contact worden opgenomen. Ik kan helaas niet inschatten hoe lang dit exact gaat duren.

 

Goedendag, 

Dat is nou juist het probleem.  

KPN de provider heeft dat ook geconstateerd en een onderaannemer erop gezet. ( ALLINQ) 

Ik heb contact opgenomen met Allinq en hun hebben geen opdracht ontvangen. 

Vervolgens contact opgenomen met kpn network en die geven aan dat KPN de provider de verkeerde aannemer heeft benadert. 

Eindconclusie: geen glasvezelinternet en de klantenservice kan je niet helpen.   

Echt waardeloze communicatie.

 

@ remco moderator.

KPN PROVIDER blijft ook mails sturen dat ik een afspraak moet maken.

Telkens als ik de klantenservice bel dan geven hun aan dat ik gebeld wordt.

 
 

 

Beste meneer

 

Je hebt een paar dagen geleden een e-mail ontvangen om een afspraak met onze monteur te maken. Dit heb je nog niet gedaan. Doe dit alsjeblieft zo snel mogelijk.

 
 
 
 
 
 
 
 

Maak snel een monteursafspraak
Maak makkelijk zelf online een afspraak op een dag en tijd die jou het beste uitkomt.

 
 
 
 
 
 

Ik stap over naar Ziggo indien dit probleem voor 2023 niet is opgelost.