Beantwoord

Graag antwoord op mij Email

  • 1 July 2019
  • 12 reacties
  • 177 keer bekeken

Van: Jan van Gorp
Verzonden: vrijdag 14 juni 2019 18:34
Aan: 'Cloud-diensten van KPN'
Onderwerp: RE: Uw Cloud-dienst vervalt over 35 dagen

Zoals hieronder te zien is heb ik de dienst voor 1 juni opgezegd vanwege de extreme tariefverhoging die jullie plotseling eenzijdig doorvoeren.
Op 27 april heb ik van jullie een brief ontvangen waarin jullie zelf aangeven dat voor 1 juni 2019 kosteloos opgezegd kan worden. Daar heb ik mijn netjes aan gehouden.
Dat jullie dan plotseling zomaar een maand verlengen is aan jullie.
Ik heb me netjes aan de voorwaarden zoals in de brief vermeld staat gehouden; ik ga ervan uit dat jullie je hier ook aan houden!
Ik ga het bedrag dan ook zeker niet betalen.

Met vriendelijke groet,
Jan van Gorp
Tel: +*********
Mob: *********
**********

Admin: privé gegevens uit bericht verwijderd
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 July 2019, 14:21

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jan van Gorp, Welkom op het forum. In het onderwerp van je e-mail lees ik dat het gaat over je cloud-diensten. Als dit het geval is, dan wil ik je vragen om contact te zoeken met KPN zakelijk via het zakelijke forum of via 0800-0403. Zakelijke diensten zijn namelijk niet inzichtelijk voor mij en daarom kan ik je daar niet verder mee helpen. Mocht het hier wel gaan over een particuliere tv en/of internet pakket, zou je dan je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het verder uitzoeken.
Ondertussen heb ik 8 (!!!!) verschillende personen aan de telefoon gehad met een totale duur van ruim 1 uur. Vanuit het zakelijk nummer (zoals vermeld in de brief 0403) moest ik het particulier nummer bellen en weer andersom. Dit alles omdat KPN een juiste opzegging (zelf bevestigt door KPN) niet goed verwerkt. Steeds wordt verwezen naar een andere afdeling. Te triest voor woorden eigenlijk. Probeer als een professioneel bedrijf fouten die je zelf begaat snel op te lossen. Helaas is dit de enige manier om schriftelijk met jullie te communiceren. Op een mail gestuurd op 14 juni heb ik tot op heden nog geen bericht gehad.
Badge +19
Vertel nou eerst eens om welk product het gaat want dat vertel je er niet bij.
Verkeerde factuur Cloud dienst
Hallo @Jan van Gorp , KPN werkt niet (meer) met e-mailadressen, vandaar dat je ook op die wijze geen reactie krijgt op de door jou verstuurde mail.
Op welke manier kun je dan communiceren met KPN? Telefonisch wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Badge +19
Ok helder dan zit je hier dus fout. Ik heb vorige week ongeveer hetzelfde gehad. Bel met 0800-0403. Je zegt dat het gaat over een factuur clouddiensten. Dan krijg je waarschijnlijk een eerstelijnsmedewerker aan de lijn. Dit is vanwege de drukte. Die maakt een terugbelnotitie en binnen 2 dagen wordt je terug gebeld. Bij mij ging het perfect. Dus dat kan bij jou ook.
Ook dat is mij gisteren beloofd en op woensdag 12 juni.
Badge +19
Hebben ze wel het goede nummer? Ze bellen met privé nummer. Neem je die wel op? Normaal gesproken neem ik die nooit op maar in zo'n situatie wel natuurlijk.
niemand gebeld. heb ondertussen voor de 9e maal zelf maar weer gebeld en krijg nu eindelijk een beetje het gevoel dat iemand mij wil helpen in plaats van de te vertellen waarom ze mij niet willen helpen.
Badge +19
Ok klinkt goed. En denk er aan. Dit keer is er geen kastje en geen muur!! Vriendelijk doch beslist reageren werkt doorgaans het best. Succes!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jan van Gorp, Dat je zo vaak van het kastje naar de muur wordt gestuurd is nooit wenselijk. Excuses daarvoor Cloud diensten zijn échter echt zakelijke diensten binnen KPN, dus er zit niets anders op dan het advies van Joep op te volgen en nog eens te bellen met ze. Je kunt je vraag ook op het zakelijke forum stellen, op het zakelijke forum houden ze ook contact met je totdat het is opgelost.

Reageer