Vraag

Graag antwoord op mijn vraag nav 5x contact klantenservice

  • 22 February 2021
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb op 16 januari een abonnement afgesloten bij KPN. Ik kreeg een mooi aanbod, een pakket inclusief twee super WiFi en 2 tv kastjes. Een maand na het afsluiten kwam de monteur. In ons overzicht online stond dat wij het pakket 4x zouden ontvangen en dat het ingepakt werd. Maar het pakket met de apparaten was door ons nog niet ontvangen, de monteur heeft toen een modem en 1 tv kastje uit zijn bus geïnstalleerd. Hij belde met zijn KPN contact om te informeren waa ontpakken bleef. Deze was onderweg werd er gezegd. 

Na even afgewacht te hebben was het pakket nog steeds niet bezorgd, ook de bestelstatus online was ongewijzigd. Wel hebben wij een mail ontvangen dat de installatie volledig is gedaan. Nav dit bericht heb ik gebeld met KPN, immers wij hebben het pakket en de volledig beloofde apparaten nog niet ontvangen.…

Inmiddells heb ik vijf keer gebeld met de klantenservice. Afgelopen vrijdag de laatste keer gebeld en ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd. Ik weet nu niet meer wat ik kan doen. Het lijkt zinloos om nogmaals de klantenservice te bellen, maar wat kan ik. Wel doen om het goed geregeld te krijgen?

 

Graag advies hierover!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo,

 

Ik had hetzelfde probleem. De monteur was hier en had ook geen pakket ontvangen. de monteur heeft wel gezorgd dat het pakket de volgende dag kwam. Had zelf nog wat vragen maar  heb via facebook messenger contact gezocht. Hierin goed geholpen. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @KNJB, welkom.

Wat bijzonder dat jij jouw pakket nog niet hebt ontvangen, heb je inmiddels al meer gehoord? Zo niet help ik je graag verder, vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer. 

Beste Hanna,

Ik heb mijn profiel aangevuld. Hopelijk lukt het jou een oplossing te vinden want nog steeds geen pakket ontvangen.

Dank alvast!

@Hanna_ ik heb mijn profiel aangevuld. Zou je willen kijken of je mijn probleem kan oplossen?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @KNJB,

Bedankt voor het toevoegen. Ik zie dat mijn collega die jij het laatst gesproken hebt een achterliggend team heeft gemaild. Het kan altijd iets langer duren voordat dat team reageert maar daarna is het altijd vrij snel opgelost. Ik vraag je om nog even geduld te hebben, er wordt aan gewerkt. 

@Hanna_ wat is de maximale wachttijd die ik kan aanhouden voordat ik weer contact opneem met KPN?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @KNJB, daar heb ik helaas geen goed antwoord op. Het hangt namelijk heel erg van de situatie af.

Ik hoop natuurlijk dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Als je nog vragen hebt help ik je graag verder.